Met welk doel wil je dit?
Welke versies van MacOS en Windows heb je het over?
En wat zijn de specs van het systeem waar je op wilt installeren?
Welke versies van MacOS en Windows heb je het over?
En wat zijn de specs van het systeem waar je op wilt installeren?
[ Voor 10% gewijzigd door JJ Le Funk op 09-09-2006 12:48 ]
d:)b :henk d:)b
Je mag Mac OS alleen op een Mac draaien. Discussies over draaien van Mac OS op andere machines is hier niet toegestaan geloof ik.
Als je een mac hebt (een intel mac) kan je daarnaast probleemloos ook windows draaien.. andersom is niet mogelijk (een windows bak met OSx er op..)
Ik denk dat hier de meeste mensen illegaal XP hebben, dat is ook niet toegestaan. En als tweaker zijnde is het altijd leuk om zoiets te testen.tweak_dude schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:47:
Je mag Mac OS alleen op een Mac draaien. Discussies over draaien van Mac OS op andere machines is hier niet toegestaan geloof ik.
Wat betreft of het kan ja of nee, voor zover ik weet heb je dan een intel systeem nodig. Intel chipset e.d.
Met een beetje zoeken kom je genoeg info tegen van mensen die dit werkend hebben. Je zal alleen wel iets meer moeite moeten doen dan wat je in de startpost laat zien.
ik dacht dat er ook iemand was die had een barebone met mac os x er op, vraag het hem. hij stond in het show je apple pc topic.
Topicstart is erg mager plus dat het onderwerp zich ook op een hellend vlak bevindt; er zijn alleen maar illegale versies van Mac OS die op een niet-Mac computer draaien. Google er eens lustig op los.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()