Toon posts:

password protect applicaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik dat er een aantal applicaties verkrijgbaar zijn zoals 'EXE Password Protector' waarmee je executables en folders mee kunt beveiligen via een password om unauthorised access/run te voorkomen. Nu vraag ik mij echter af of er ook een manier/applicatie bestaat om running executables te passworden om te voorkomen dat ze worden afgesloten.

Ik weet het, maak verschillende users en stel de juiste permissies in. Helaas kan dat niet, want in dit geval heb ik te maken met een systeem waarmee ze met 1 user inloggen.

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 21:51
Zoek eens hier.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 07:21
Ik denk dat je dat in het programma zelf zal moeten aanpassen (als de broncode beschikbaar is). Als een programma er zin in heeft om zichzelf af te sluiten, dan is er geen stoppen meer aan... Je kan mss wel iets vinden dat het daarna opnieuw weer opstart, maar dat is iets anders.

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07 07:28
Zorgen dat een app direct weer opstart als het afgeschoten wordt of zichzelf afsluit, is denk ik al wel een stap in de richting van wat EdgeOfSanity bedoeld... De site waar Spike1506 naar verwijst bevat voor zover ik gezien heb slechts software om programma's niet te laten draaien.

Kan je het niet op de Linux manier doen? Zorgen dat slechts één user (of daemon, voor password) een programma af mag sluiten?