Ik had voor kort een BFG van deze kaart die met 3D gaming of benchmark opliep tot zo,n 88 graden
Deze kaart is dus teruggestuurd.
Een kennis van me heeft een gigabyte van hetzelfde soort, tot m,n stomme verbazing loopt in 2D de kaart bij het opstarten al tot GPU1 59 en GPU2 73 graden, ik kan absoluut niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is.(De topic over de 7950 heb ik deels gelezen, wat mijn inziens een fiasco was : alleen maar scores en prijsverglijkingen)
Specs: Mobo DFI Ut Nf4 expert= staat niet in de lijst van geschikte mobo,s ; Ultra D wel resulaat: nog hogere temps.
Systeem temps normaal 36 maar met de 7950 al gauw tot de 48 graden.
Case Stacker 810, met 4 casefans van 120mm.
Proccesor AMD Athlon 64 4800x2
Voeding Enermax liberty 620,
De processor is wat overgeklokt, maar op default setting wordt de kaart nog gloeiend heet. (gemeten met Nvidia Ntune monitor) hij voelt trouwens ook gloeiend heet aan.
Mijn vraag is iemand die hiermee (DFI Mobo) ook wordt geconfronteerd.
Ikzelf weet het niet meer.
Edit:
Ga nu effe pittenmorgen werken (fruitcorso en appelpop in Tiel)
Deze kaart is dus teruggestuurd.
Een kennis van me heeft een gigabyte van hetzelfde soort, tot m,n stomme verbazing loopt in 2D de kaart bij het opstarten al tot GPU1 59 en GPU2 73 graden, ik kan absoluut niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is.(De topic over de 7950 heb ik deels gelezen, wat mijn inziens een fiasco was : alleen maar scores en prijsverglijkingen)
Specs: Mobo DFI Ut Nf4 expert= staat niet in de lijst van geschikte mobo,s ; Ultra D wel resulaat: nog hogere temps.
Systeem temps normaal 36 maar met de 7950 al gauw tot de 48 graden.
Case Stacker 810, met 4 casefans van 120mm.
Proccesor AMD Athlon 64 4800x2
Voeding Enermax liberty 620,
De processor is wat overgeklokt, maar op default setting wordt de kaart nog gloeiend heet. (gemeten met Nvidia Ntune monitor) hij voelt trouwens ook gloeiend heet aan.
Mijn vraag is iemand die hiermee (DFI Mobo) ook wordt geconfronteerd.
Ikzelf weet het niet meer.
Edit:
Ga nu effe pittenmorgen werken (fruitcorso en appelpop in Tiel)
[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 09-09-2006 02:03 ]