Sommige mensen kunnen beter alles met pen en papier doen inplaats van een computer aanschaffen die na een week overhoop ligt!
Verwijderd
Anders zou ik het ook niet weten
Sommige mensen kunnen beter alles met pen en papier doen inplaats van een computer aanschaffen die na een week overhoop ligt!
Wellicht een zelf in elkaar geflanste printer kabel met 3 stekkers. Alle aders die van de computer naar de printer gaan fysiek naar een 3e stekker toe sturen voor de 2e printer...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dat kan wel op de zelfde printer, maar het idee was om 1 print op kantoor er uit te laten rollen, en 1 in de verkoop ruimte.
Het aan en uit zetten is niet persee nodig.
een kabel zelf maken is lastig als het om USB gaat. (herkennings problemen van windows. gaat niet goed komen denk ik)
Verwijderd
Dan heb je het iig voor word opgelost
Macro opnemen, bestand > afdrukken > printer x > OK, daarna
Macro opnemen, bestand > afdrukken > printer y > OK en dan opname stoppen.
Even een knop toevoegen aan je standaard of opmaak balk en klaar! :)\
Edit: BovertisHA was net iets eerder, maar komt op het zelfde neer, je kunt dit gewoon bij elk office pakket toepassen
[ Voor 20% gewijzigd door SmoothVision op 09-09-2006 08:38 ]
Verwijderd
W-ELP is ook een oplossing, maar mischien toch prijzig
http://www.stethos.com/e_welp.htm
Ik heb het toch nog eens geprobeerd met Print distributor. (http://www.printdistributor.com)
en het bleek dat ik hem niet goed ingesteld had.
Voor degene die dit programma ook willen gebruiken, bij de printer setup maak je een nieuwe printer aan met instellingen van 1 van je printers, waarna je dus alle printers selecteerd die moeten gaan printen. Ik had de ene printer voor de configuratie en de andere geselecteerd, dat werkte dus niet.
Voorlopig gebruiken we dit programma even, werkt zeer goed, alleen het kost na 30 dagen 149 dollar.
Tegen die tijd zie ik wel weer, maar ik denk dat dit hem wordt.