Ik heb laatst de nieuwe glib-2.12.2, gtk-2.10.2 geinstalleerd. Alles draaid perfect, alleen mijn drakconf wilt niet meer opstarten.
Ik heb al een paar dagen gezocht hier op het forum en via google, maar ik kom er helaas zelf niet meer uit. Ik heb alles werkend gekregen, en alle programma's draaien nu perfect, maar alleen drakconf werkt niet meer
Ik heb echt nergens een oplossing gevonden, en de meeste sites waar er iets over die foutmelding stond was in een taal waar ik geen fuck van begrijp (geen nederlands of engels dus).
Dit gebeurd als ik drakconf opstart:
en daar blijft het bij...
Ik weet even niet meer waar dit aan zou kunnen liggen.
Misschien dat een van jullie een idee heeft??
Ik heb al een paar dagen gezocht hier op het forum en via google, maar ik kom er helaas zelf niet meer uit. Ik heb alles werkend gekregen, en alle programma's draaien nu perfect, maar alleen drakconf werkt niet meer
Ik heb echt nergens een oplossing gevonden, en de meeste sites waar er iets over die foutmelding stond was in een taal waar ik geen fuck van begrijp (geen nederlands of engels dus).
Dit gebeurd als ik drakconf opstart:
code:
1
2
3
4
| # drakconf # Can't locate object method "signal_connect" via package "Gtk2::Window" at /usr/sbin/drakconf.real line 98. # |
en daar blijft het bij...
Ik weet even niet meer waar dit aan zou kunnen liggen.
Misschien dat een van jullie een idee heeft??