Toon posts:

weet iemand een goeie overclock site voor TNT2????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig een site waar ik wat revieuws kan lezen van hoe ik een tnt2 kaart over kan clocken?? en weet iemand waar ik heatsinks enz kan halen..alvast bedankt...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Heatsinks voor op het geheugen haal je bij Conrad of OC-Shop (Blue Orb ook bij OC-Shop)
OC progje post ik nog wel ff...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Komtie...
HIER

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

of gewoon Powerstrip downen werkt ook perfect!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maa het schijnt dat je er niet veel uithallt ik heb al een oude slot a uitelkaar gesloopt...op school morgen even de boel ik stukkies zagen alvast bedankt!

:)

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06-2025

lange

Boom Boom?

gebruik de link van demoniac dat is idd het beste proggie

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:27

Gamer

Electrified

http://www.tweak3d.net/
zo had ik mijn tnt2 m64 getweaked, was wel nog op een socket 7, maar ging als een trein.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

heatsinkjes voor je geheugen = geldverspilling = 1a2 frames meer
WOOHOOOO!

doe er dan waterkoeling met peltiers op ofzo!
kijk maar bij procooling.com ... ZOOO MOET JE ET DOEN!! hehe... nu alleen het geld nog
Pagina: 1