Ik heb een vraagje over de bronvermelding van het artikel: nieuws: Onbeperkt downloaden voor vast bedrag per maand. De bron van het artikel verwijst slechts naar surf2music.nl
Maw: Er staan schijnbaar zaken in de nieuwspost die niet herleidbaar zijn tot de genoemde bron. Nu weet ik niet wat de policy is van Tweakers.net m.b.t bronvermelding van beweringen, maar ik kan nu niets van de genoemde beweringen controleren.
Kijk ik helemaal verkeerd of heeft de nieuwsposter een andere bron gebruikt dan de website? En is dat verenigbaar met het bronvermeldingsbeleid van Tweakers.net? (beweringen gebruiken uit andere bronnen maar die niet vermelden en daarmee de indruk wekken dat alles uit 1 en dezelfde bron komt)
Ik kom een vermelding van Techno Design op die hele website niet tegen. Is niet juist E-Media Solutions één van de grote spelers er achter i.s.m. Surfdiensten/Surfspot? (http://www.e-ms.nl/pdf/su...f#search=%22surf2music%22)Techno Design (...) begeeft zich opnieuw op de online muziekmarkt
Ik kom Stichting Brein ook helemaal niet tegen. Weet Tweakers.net meer dan mij? Ik zie wel een Bumra/Stemra logo op de bron, maar dat is geloof ik een andere stichting dan Brein. In het pdf'je van E-Ms zie ik ook geen Brein (wel enkele platenmaatschappijen). Ook op de website van Brein zie ik niets onder persberichten over hun medewerking bij de site.want voor het initiatief zijn afspraken gemaakt met Stichting Brein(..). De auteursrechtenverdediger was in het verleden niet te vinden voor abonnementsvormen die onbeperkt downloaden voor een vast bedrag mogelijk maken, maar is nu overstag gegaan.
Maw: Er staan schijnbaar zaken in de nieuwspost die niet herleidbaar zijn tot de genoemde bron. Nu weet ik niet wat de policy is van Tweakers.net m.b.t bronvermelding van beweringen, maar ik kan nu niets van de genoemde beweringen controleren.
Kijk ik helemaal verkeerd of heeft de nieuwsposter een andere bron gebruikt dan de website? En is dat verenigbaar met het bronvermeldingsbeleid van Tweakers.net? (beweringen gebruiken uit andere bronnen maar die niet vermelden en daarmee de indruk wekken dat alles uit 1 en dezelfde bron komt)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 23:19 ]