Hallo beste mensen, ik wil binnenkort een nieuw socket AM2 systeem gaan kopen voor mezelf. Hij zal vooral gebruikt worden om mee te gaan gamen, maar nu vroeg ik me af (omdat DDR2-800 modules vrij duur zijn) of de 1gb modules van team-group, de value dingen, een beetje redelijk overklokken... ik heb namelijk veel positiefs over TEAM-group gehoord, en ook dat hun value ram redelijk zou overklokken... ze zijn eigenlijk standaard op PC2-5300 met CAS5 rated, maar ik vroeg me af of iemand hier dus ervaring mee had. Alles is welkom, bedankt alvast!
GoT is een en al ervaringen, dus als je je dat afvraagt, gewoon even op GoT searchen.
Vind je niets? Dan zijn er geen ervaringen, blijkbaar (of zoek je verkeerd). Hoe dan ook is het alleen de bedoeling om 'ervaringen' topics te openen als je zelf daadwerkelijk ervaringen hebt met het artikel in kwestie. Dat is hier dus duidelijk niet het geval
Vind je niets? Dan zijn er geen ervaringen, blijkbaar (of zoek je verkeerd). Hoe dan ook is het alleen de bedoeling om 'ervaringen' topics te openen als je zelf daadwerkelijk ervaringen hebt met het artikel in kwestie. Dat is hier dus duidelijk niet het geval
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()