Ik zit met het volgende probleem, sinds enige tijd (ik denk ongeveer 1 maand, misschien iets meer) krijg ik blauwe schermen in mijn Windows. Ik weet niet sinds wanneer het is, ik refereerde de fouten aan een brakke installatie en heb er dus nog even mee gelopen aangezien ik een nieuwe harde schijf wilde kopen (en dat anderhalve week geleden dus heb gedaan). In de verwachting dat alles voorbij zou zijn heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd, het leek voorbij maar vandaag heb ik alweer blauwe schermen gekregen. De blauwe schermen komen voor bij bijvoorbeeld Google Video, eigenlijk lijkt het met alles Flash gerelateerd te maken te hebben. Ik krijg een blauw scherm waarop staat dat ati2dvag.dll mogelijk een probleem veroorzaakt, dit probleem lijkt mij echter niet vanuit ATi te komen doordat ik de drivers al opnieuw heb geïnstalleerd, ik Windows XP opnieuw heb geïnstalleerd. Ik vermoed dus dat het probleem ergens anders ligt maar heb geen flauw idee waar. Ik heb nog nooit met dit soort problemen te maken gehad.
Wat is er de afgelopen 2 maanden veranderd in het systeem?
-De monitor is vervangen met een FujitsuSiemens W19-1 (D-SUB » DVI)
-De harde schijf waar de installatie van Windows XP op staat is vervangen
Wat heb ik al geprobeerd?
-Windows opnieuw installeren
-Grafische kaart drivers opnieuw installeren
-GoT Search gebruiken, ik kon niets vinden wat bruikbaar was
Systeem Specificaties
Enermax Liberty 500Watt
Asrock939-DualSATA2
AMD Athlon64 3500+ 2.2Ghz
2x512MB Corsair ValueSelect
Sapphire Radeon X1800XT 512MB (Catalyst 6.8)
Samsung 250GB S-ATA2 (8MB Cache)
Maxtor 80GB P-ATA (Hier stond eerst de Windows installatie op, geheel geformatteerd en opnieuw gepartitioneerd zodat het nog maar 1 partitie is)
Indien er meer informatie nodig is, dan zal ik deze zo snel mogelijk geven. Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen met dit probleem, aangezien ik ten einde raad ben. Ik heb totaal geen ervaring met deze foutmelding, nooit eerder meegemaakt, en weet dan ook niet wat slim is om als volgende te testen (ik ben bereid om de computer 's nachts of iets dergelijks te laten draaien voor tests).
Wat is er de afgelopen 2 maanden veranderd in het systeem?
-De monitor is vervangen met een FujitsuSiemens W19-1 (D-SUB » DVI)
-De harde schijf waar de installatie van Windows XP op staat is vervangen
Wat heb ik al geprobeerd?
-Windows opnieuw installeren
-Grafische kaart drivers opnieuw installeren
-GoT Search gebruiken, ik kon niets vinden wat bruikbaar was
Systeem Specificaties
Enermax Liberty 500Watt
Asrock939-DualSATA2
AMD Athlon64 3500+ 2.2Ghz
2x512MB Corsair ValueSelect
Sapphire Radeon X1800XT 512MB (Catalyst 6.8)
Samsung 250GB S-ATA2 (8MB Cache)
Maxtor 80GB P-ATA (Hier stond eerst de Windows installatie op, geheel geformatteerd en opnieuw gepartitioneerd zodat het nog maar 1 partitie is)
Indien er meer informatie nodig is, dan zal ik deze zo snel mogelijk geven. Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen met dit probleem, aangezien ik ten einde raad ben. Ik heb totaal geen ervaring met deze foutmelding, nooit eerder meegemaakt, en weet dan ook niet wat slim is om als volgende te testen (ik ben bereid om de computer 's nachts of iets dergelijks te laten draaien voor tests).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."