Ik zit met een heel irritant probleem dat is dat ik geen mail kan versturen en ook niet versturen met webmail (als ik hier wil versturen zegt hij dat de pagina niet kan worden gevonden) en dat ik niet op msn kan komen + webmessenger en hotmail(hierbij zegt hij ook dat de pagina niet gevonden kan worden). Voor de rest alles kan doen, downloaden, surfen noem maar op. Het vreende is dat wanneer ik mijn pc mee naar mn werk neem (automatiseerder) alles wel werkt. Maar wanneer ik hem hier niet zet (thuis) dan doet hij weer niks. Ook kan ik niet meer posten op fora(hier niet en ook niet op bijvoorbeeld mountainbike.nl).Heb nog een pc in het netwerk hangen en die geeft geen problemen en kan alles doen op internet.
Als ik in msn test op verbinding doet alles het gewoon en zegt hij dat ik op internet kan. Ook heb ik al met @home gebeld (mijn provider) en die zegt dat er niets aan de hand is.
Wat kan al geprobeerd heb:
Modem uit gehad (langer dan 20 minuten)
Router gereset
router vervangen
firewall uit
virus scanner uit
op spyware gecontroleerd + virussen
pc geformateerd
nieuw email adres geprobeerd
tig oplossingen geprobeerd van hier/internet
Ik ben nu ten einde raad en weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Wie kan me helpen?
Specs:
Windows XP Pro
AMD 64 3000+
1,5 gb geheugen
20 gb partitie waar windows op geinstalleerd is
2x 6600GT
Belkin Wireless G router de nieuwe
Etech 100mbit router oude
@home 8000 intensief
Als ik in msn test op verbinding doet alles het gewoon en zegt hij dat ik op internet kan. Ook heb ik al met @home gebeld (mijn provider) en die zegt dat er niets aan de hand is.
Wat kan al geprobeerd heb:
Modem uit gehad (langer dan 20 minuten)
Router gereset
router vervangen
firewall uit
virus scanner uit
op spyware gecontroleerd + virussen
pc geformateerd
nieuw email adres geprobeerd
tig oplossingen geprobeerd van hier/internet
Ik ben nu ten einde raad en weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Wie kan me helpen?
Specs:
Windows XP Pro
AMD 64 3000+
1,5 gb geheugen
20 gb partitie waar windows op geinstalleerd is
2x 6600GT
Belkin Wireless G router de nieuwe
Etech 100mbit router oude
@home 8000 intensief