........................................................................................................................................................
how how how wacht even
start eens op vanaf de cdrom, verwijder je c, en verwijder je d in de manager van Windows XP ( dus juist voor het instaleren)
maar dan een nieuwe partitie aan, en zo noemt ie dan C , probleem opgelost
start eens op vanaf de cdrom, verwijder je c, en verwijder je d in de manager van Windows XP ( dus juist voor het instaleren)
maar dan een nieuwe partitie aan, en zo noemt ie dan C , probleem opgelost
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ja, ik begrijp ook dat ik alles opnieuw kan doen maar daar heb ik geen zin in. Het moet toch mogelijk zijn om zonder je C schijf te gebruiken Service Pack 2 te installeren op de D schijf?
Ik vind het echt belachelijk dat ik niet gewoon zelf in de SP2 setup kan aangeven waar ik hem wil installeren, of in ieder geval waar de tijdelijke bestanden heen moeten.
Ik vind het echt belachelijk dat ik niet gewoon zelf in de SP2 setup kan aangeven waar ik hem wil installeren, of in ieder geval waar de tijdelijke bestanden heen moeten.
........................................................................................................................................................
XP zet zijn tijdelijke bestanden op de eerste partitie die hij tegen komt: C: dus.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik dacht ik gebruik even disk management om de C drive letter tijdelijk te veranderen naar N maar dit kan niet omdat het een boot disk is. Iemand nog een andere oplossing misschien?
Verwijderd
The hard disk space requirements for Windows XP Service Pack 2
Er moet ook 30 MB vrije vaste-schijfruimte aanwezig zijn op de eerste primaire systeempartitie. De eerste primaire systeempartitie is het schijfvolume met de hardwarespecifieke bestanden die nodig zijn om Windows te starten. De eerste primaire systeempartitie bevat bijvoorbeeld de bestanden Ntldr, Boot.ini en Ntdetect.com.
Dat is duidelijke informatie André, nou ja. Dan maar een keertje opnieuw formateren en partitioneren.
Pagina: 1