[Laptop] ASUS Z92VM-Q055H

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 12:34
Hallo,

Voor mijn studie ben ik op zoek naar een goede laptop, voor een redelijke prijs. Nu kwam ik via de Pricewatch uit op het volgende model: 'ASUS Z92VM-Q055H'.

De specificatie's ervan zijn op het eerste oog prima. Toch kan ik over dit model nog vrij weinig informatie vinden; ook op de website van ASUS zelf is het een 'onbekend' product :?.

Heeft iemand ervaring met deze laptop?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Zou je zo vriendelijk willen zijn, om ook even de link te willen posten?

Verwijderd

Ongeveer hetzelfde verhaal hier, ik ben voor mijn zus opzoek naar een laptop en kwam bij 4launch deze laptop tegen: Asus Z92M-Q053H, het is niet volledig dezelfde laptop, maar model nummer lijkt er op en over deze laptop is ook bijna niks te vinden.

Specs:
* Processor: Mobile AMD Sempron 3400+
* L2 Cache: 512kB
* Geheugen: 1GB (2x512MB) DDR2 (max 2GB)
* Videokaart: nVidia GeForce Go 6100 128MB
* Harddisk: 80GB
Prijs: € 719.50 (incl. BTW)

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=024221
(gehele regel plakken in browser)

Ik heb zelf op google gezocht maar daar kwam ik slechts enkele verkoopsites tegen en verder niks. Mijn vraag is dus ook of er meer informatie over deze laptop bekent is? Want aan de hand van de specs lijkt het mij een vrij goede pc voor doorsnee studie gebruik.

En een ander vraagje, is de videokaart die in deze laptop zit niet wat verouderd? Aangezien het nog een GeForce 6-serie is?

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Volgens mij zijn de Z series vaak bedoeld voor de grotere ketens zoals MyCom, ze zijn waarschijnlijk vergelijkbaar qua specificaties met notebooks uit de a6 series o.i.d.

Er is weinig informatie te vinden omdat ze dus aangepast zijn voor de winkels.

Een Geforce6 is idd wel wat verouderd, misschien eens kijken naar een asus a6tc, die heeft een 7300GO (shared mem) van Nvidia, en kost net onder de 100 euro, voor een paar euro meer heb je a6t (zonder c) en die heeft een 7600GO met 256 RAM (non-shared mem)

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 13:07

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

De z-serie van Asus is gewoon een rebagded A6-serie Notebook.

De Asus Z92M-Q053H = A6m

De Asus Z92VM-Q055H = A6Vm

Heb zelf een een Z92VM voor een klant een tijdje geleden besteld en het zijn best aardige notebooks. Voor meer ervaringen wijs ik je naar het topic hier op GoT over de Asus a6 series:
[Ervaringen] Asus A6 serie deel 6

De kick van Electric!

Verwijderd

Hoi hoi,

ik wil graag toevoegen dat als je meer over de laptops wil weten je ook op de site;
support.asus.com kunt kijken daar vind je ook andere laptops dan de gene die op nl.asus.com staan
Pagina: 1