[XP]Nieuwste WGA frats

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ippc/b/pics/wgafun.JPG

Deze melding kreeg ik net op mijn Pa's P3-500 stoommachine met illegale XP. Ik dacht dat MS altijd toegezegd had in het kader van het vertrouwen in Windows hun niet betalende userbase gewoon van beveiligingsupdates te blijven voorzien?

Het is niet zozeer een technische vraag, ik los het wel weer op, maar ben gewoon benieuwd hoe dit nu zit.

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

slotje? :(

dit slaat nergens op!

Coding 4 Fun!

• smvs
  • Niet online
Leg uit.

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

jij bent de reden dat:

1. de windows licenties zo duur zijn
2. de vernieling van de rechten van programmeurs
3. jouw ip nog wel doorgegeven kan worden aan microsoft!

Coding 4 Fun!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Microsoft heeft gewoon het recht om dit te doen.

• smvs
  • Niet online
Vincenz0 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:52:
jij bent de reden dat:

2. de vernieling van de rechten van programmeurs
3. jouw ip nog wel doorgegeven kan worden aan microsoft!
Ah op die manier. Bel de kliklijn als je het niet laten kan zou ik zeggen.
PilatuS schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:52:
Microsoft heeft gewoon het recht om dit te doen.
Dat ontken ik ook niet. Ik ben alleen benieuwd of anderen dit verschijnsel al gesignaleerd hebben en ten tweede vind ik het interessant dat MS blijkbaar haar beleid gewijzigd heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door smvs op 08-09-2006 20:55 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat er nu vast mensen zullen zijn die wel een legale versie kopen, dat zal wel 1 van de redenen zijn. Ik heb dit ook wel van meerdere mensen gehoord, je bent zeker niet de enige.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 08-09-2006 20:57 ]

Verwijderd

Ik zou zeggen een legale Windows installeren of een simpele linux distributie.
Vincenz0 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:52:
Het is andersom, maar ja dat is eigenlijk offtopic.

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

dit hebben ze al meer als 3 maanden, ik geef ze groot gelijk, ik snap niet dat jij niet inziet waar je mee bezig bent, je doet gewoon het zelfde als de lokale pc shop binnen lopen en een router kit van 120 euro zomaar meenemen. SCHAAM JE!

Coding 4 Fun!

• smvs
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:55:
Ik denk dat er nu vast mensen zullen zijn die wel een legale versie kopen, dat zal wel 1 van de redenen zijn.
Ik kan ook wel redenen bedenken, maar dat wil nog niet zeggen dat de reden die ik bedenk DE reden is. Ik ben gewoon benieuwd of ze ergens hebben aangekondigd hun beleid te wijzigen.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-03 21:03
[XP] Ongeldig Windows Exemplaar*

Kijk daar eens. Er is verder weinig illegaals aan om die melding te verwijderen :)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Ons heilig boontje O-)
DaannO schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:57:
Kijk daar eens. Er is verder weinig illegaals aan om die melding te verwijderen :)
Hehe, als je toch al bezig bent :P

[ Voor 44% gewijzigd door SH4D3H op 08-09-2006 20:59 ]

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:38

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Tsja, zo zijn er ook al snellere cpu's dan een P3-500, da's ook een interessante ontwikkeling. Maar voor de rest van de wereld was dit al bekend hoor. Verder is het nogal wiedes dat je geen support hebt op je illegale software.

• smvs
  • Niet online
Vincenz0 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:57:
dit hebben ze al meer als 3 maanden, ik geef ze groot gelijk, ik snap niet dat jij niet inziet waar je mee bezig bent, je doet gewoon het zelfde als de lokale pc shop binnen lopen en een router kit van 120 euro zomaar meenemen. SCHAAM JE!
Jij verwart diefstal met schending van het het auteursrecht. Bovendien heb ik dit topic niet gestart om een discussie aan te zwengelen over het al dan niet moreel toelaatbaar zijn van illegale software.

• smvs
  • Niet online
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:59:
Tsja, zo zijn er ook al snellere cpu's dan een P3-500, da's ook een interessante ontwikkeling. Maar voor de rest van de wereld was dit al bekend hoor. Verder is het nogal wiedes dat je geen support hebt op je illegale software.
Hé niet mijn PIII-500 dissen ja, ik heb hem net een dag nieuw, passief gekoeld en wel. Upgrade vanaf een PIII-450 boxed.
DaannO schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:57:
[XP] Ongeldig Windows Exemplaar*

Ja dat weet ik natuurlijk wel, ik ben wel een klein beetje een achterlijke boer maar ik loop ook weer geen 6 jaar achter. Deze specifieke melding is nieuw voor me.

Verwijderd

Ik draai zelf ook shady win xp pro op mijn download kast waar ik gemiddeld 40 gig per maand mee binnen haal en heb die pop up van mijn windows nog nooit gezien en zoja dan www.google.com ik even om de nodige oplossing tevinden.

Je kan dat makkelijk weg krijgen hoor btw zodat je alles gewoon weer kan downloaden kwa updates.

Succes ermee.

Kom op jongens beetje behulpzaam kan geen kwaad.

Verwijderd

Komt uit Tweakers eigen meuk:
meuktracker: RemoveWGA 1.02

Verder heeft MS hier goed recht op. Natuurlijk was updaten al tijden niet meer mogelijk (op de nette manier) door de windows validation check.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Nou, critical updates krijg je wel nog steeds. Er staat niet voor niks 'bepaalde beveiligingsupdates'. Windows auto-update blijft volgens hun huidige beleid werken, alleen optionele updates krijg je niet (daarvoor moet je Microsoft Update bezoeken, en dus de validation passeren). Niet echt veranderd beleid, maar de melding is wat 'spannender' geworden, om meer mensen over de streep te trekken gok ik.
Pagina: 1