Toon posts:

Geen internet bij omschakeling wifi (was: Netwerk probleem)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een draadloze internet verbinding, deze werkt prima. Maar als ik mijn bekabelde verbinding inschakel ( deze is direct verbonden met een andere pc, deze heb ik handmatig een adres, subnetmasker en gateway gegeven), is mijn hele internet verbinding weg. Kan iemand mij helpen ? \

Thx :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi, welkom op GoT.
Er schort nogal wat aan je topic.

Om te beginnen, je topictitel. Deze is nogal weinig zeggend, aangezien het redelijk voor de hand liggend is dat je een netwerk probleem hebt als je in Netwerken post.
Dan inhoudelijk; je uitleg van je probleem is zo summier, dat hier weinig over te zeggen valt.
Begin eens met uitleggen hoe je LAN er precies uit ziet, hoe krijg je 'internet op de desktop', waar gaat je draadloze netwerk heen en waar je bedrade ?

Zie ook de FAQ : Algemene gedragsregels (Netiquette)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Geef meer gewoon geen gateway in op je draadverbinding, kan windows niet zo goed tegen.
Meerdere verbindingen tegelijk.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.