[SCSI] Virtuele schijf / Driver probleem

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Hallo medetweakers,

ik heb een clean install gedaan met win2k, daarna camera+printer drivers geïnstalleerd (allemaal canon), en daarja virtuele schijf emulatie om iso's daaraan te mounten.

Het begon met Daemon tools, als i khem starte krijg ik een scherm met "nieuwe hardware gevonden" (scsi host controller), die doe ik dan automatisch zoeken, hij vind er 1 in C:\Windows\System32 , maar dan geeft daemon tools een fout over de scsi device.

Hmmm, ik denk, even forummen bij daemon tools. De "admin" zei dat het een bug oid was waar hij zelf nog niet uit was. Dus dan is er nog een oplossing, Alcohol!

Alcohol installeren, starten, weer popup nieuwe hardware gevonden, scsi host controller. Installeren die hap, en ook een SCSI fout.

Nu vraag ik mij echt af na wat googlen, of het aan ASPI (?) Layers ligt. Ik heb voor die drivers gezocht maar bij alle drivers staat duidelijk dat windows media player in conflict komt omdat die ook zo'n driver gebruikt.

Na verder gegoogle was ook vrij duidelijk dat een "format" de enige remedie is. Dit lijkt me sterk, want dit is een schone installatie van een paar uur oud.

Iemand anders dit probleem gehad en tot de oplossing gekomen?

mijn dank grenst aan hondsdolheid.

edit: misschien ook wel handig te vertellen dat ik een SATA controller heb, met een raid controller onboard. Ik gebruik echter geen raid, alleen de sata, waarin 1 schijf hangt (Hiermee kan het ook te maken hebben na enig gegoogle?)

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 08-09-2006 19:49 ]

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb dezelfde settings en had ook problemen met deamon. Alcohol werkt echter prima.