iPod Docking station (iDock) Probeem

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Hallo beste apple fanaten,

Ik heb zojuist een Konig (met 2 puntjes op de o) Dockingstation gekocht.
Nou sluit ik deze aan en plug mijn nano in (met firewire) nu verschijnt er op mijn scherm:
U kunt niet kopieren via Firewire, aleen via de meegeleverde USB-kabel.

De iPod word niet door iTunes gezien maar heeft ook problemen met het opladen.
Als ik de USB eraan hang (via het docking station) dan laad hij ook niet en ziet de iPod ook niets (iTunes ook niet).

USB en firewire mogen er niet gelijk in.

Edit// er staat oop op het ''doosje'' dat hij niet laad met usb dus dat klopt wel.
maar firewire moet wel laden alleen krijg ik dan die melding.

[ Voor 12% gewijzigd door MexxT op 08-09-2006 19:33 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies je vraag?

Moderne iPods (Video en Nano) doen idd niet aan datatransfer via firewire, maar moeten wel laden. Kan hij ook niet laden via firewire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Dus je sluit firewire en USB aan, kan je laden en syncen :Y) Wat dus niet mag... hum, dan moet je wisselen. Stom systeem dus.
De waarschuwing is alleen om te voorkomen dat jij denkt dat het kopiëren niet werkt ookal is het ding met een kabel verbonden met de computer.

[ Voor 71% gewijzigd door breinonline op 09-09-2006 08:18 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi weet iemand of een ipod nano met iskin nog steeds in het dockingstation past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:39
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:52:
hoi weet iemand of een ipod nano met iskin nog steeds in het dockingstation past?
Met iSkin aan niet, volgens mij kun je de onderkant wegklappen ofzo (ken ik iig van andere skins) en hem dan in het dockingstation plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:52:
M'n iPod mini met iSkin niet in m'n original Apple dock in ieder geval. geen idee hoe dik die nano iSkin is... Je hebt trouwens volgens mij wel een opzetstukje voor je Nano voor een docking station in de verpakking van je iPod nano gekregen (mijn zusje iig wel, in juli dit jaar gekocht), dus ik zou gewoon een iSkin eromheen doen en kijken of hij in dat opzetstukje past :)
Pagina: 1