Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Ik heb een keer een CRT als 2e scherm aan mijn comp gehangen, en daar werkte het wel.
(Ik wilde weten of hij 1600*1200 aankon.)
(Ik wilde weten of hij 1600*1200 aankon.)
Je zult je scherm heus niet mollen door dat te proberen hoor. Onhaalbare modi worden tegenwoordig gewoon opgevangen door elektronica en bij TFTs valt er ook weinig te mollen op deze manier.
Alleen de echt oudere CRTs kun je eventueel zo een verkeerde tik geven door ze verkeerde refreshrates en dergelijke te voeren.
Probeer dus gerust
2 verschillende resoluties aanmaken is gewoon te doen met de meeste kaarten. Bij nVidia is dat redelijk makkelijk te regelen door gewoon even te klooien met je Display Setup in het settings van je drivers. Het wees zich hier iig vrij vanzelf
Alleen de echt oudere CRTs kun je eventueel zo een verkeerde tik geven door ze verkeerde refreshrates en dergelijke te voeren.
Probeer dus gerust
2 verschillende resoluties aanmaken is gewoon te doen met de meeste kaarten. Bij nVidia is dat redelijk makkelijk te regelen door gewoon even te klooien met je Display Setup in het settings van je drivers. Het wees zich hier iig vrij vanzelf
[ Voor 26% gewijzigd door Ultraman op 08-09-2006 23:37 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.