3DMark06 crash

Pagina: 1
Acties:

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

ik weet niet of dit het juiste forum is, maar ik heb een probleem met 3dmark06.

Elke keer dat ik het draai voor de test van mijn video kaart (Asus EN7800GT dual) crasht hij op precies de zelfde plek (bij het omvallen van de sillo in de eerste test) de computer restart zich automatisch of het beeld valt ineens uit en komt ook helemaal niet meer terug.

iemand enig idee wat ik fout doe?

groeten,

Martijn

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je hebt al meerdere driver-versies gebruikt neem ik aan? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:59
Doet hij dit ook bij andere spellen/benchmarks? Wat voor voeding heb je, wat zijn de andere specs? Hoe zijn je voltages? Wordt je videokaart ook warm? (die valt te zien in je driver configuratie)
Probeer anders 3dmark nogmaals te downloaden/instaleren, misschien een corrupte texture o.i.d.

I see red pixels.

• martijnsnoek
_the_crow_ schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:28:
Je hebt al meerdere driver-versies gebruikt neem ik aan? :)
ik heb eerst de orginele driver van de asus gehad, die crashte, daarna de nivdia 91.47 ook crashen.
wwwhizz schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:30:
Doet hij dit ook bij andere spellen/benchmarks? Wat voor voeding heb je, wat zijn de andere specs? Hoe zijn je voltages? Wordt je videokaart ook warm? (die valt te zien in je driver configuratie)
Probeer anders 3dmark nogmaals te downloaden/instaleren, misschien een corrupte texture o.i.d.
ik heb verder geen spellen/benchmarks geprobeerd, de ik heb een targan voeding van 380 watt en een externe voeding voor mijn video kaart die werd bijgeleverd. de video kaart blijft rond de 58 graden. dus warmte valt mee. ik ga hem eens opniew downloaden kijken of dit helpt

• martijnsnoek
martijnsnoek schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:36:
[...]

ik heb eerst de orginele driver van de asus gehad, die crashte, daarna de nivdia 91.47 ook crashen.
[...]

ik heb verder geen spellen/benchmarks geprobeerd, de ik heb een targan voeding van 380 watt en een externe voeding voor mijn video kaart die werd bijgeleverd. de video kaart blijft rond de 58 graden. dus warmte valt mee. ik ga hem eens opniew downloaden kijken of dit helpt
wederom geen verbetering na installatie van de nieuwe versie...

kan iemand mij alsjeblieft verder helpen??

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je binnen 24 uur iets nieuws te melden hebt en je bent de laatste die gepost heeft, maak dan aub gebruik van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop.
Anders zit je je topic namelijk onnodig omhoog te schoppen en dat zien we liever niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 08-09-2006 23:32 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1