[Google earth]kaart

Pagina: 1
Acties:

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-05 11:21
Hoi,

ik ben van plan om een level te maken voor de race sim racer, ik wilde van een bepaalde gebied een soort van kaart maken met de fotos van google earth.

ik heb geprobeert om steeds het beeld een stukje op te schuiven en dan afbeelding opslaan in google earth en daarna in photoshop aan elkaar plakken, dat is niet echt gelukt want de kaart klopte niet echt meer na dat ik alles aan elkaar had geplakt.

is er nog een andere manier om een redelijk groote kaart van een bepaalde plaats te maken met google earth en toch nog de wegen en huizen te kunnen zien ?

ps:ik ben van plan om het als een soort van blueprint te gebruiken, dus het zou wel makkelijk zijn al ik het als jpg kon opslaan.

[ Voor 10% gewijzigd door dragon9114 op 08-09-2006 15:02 ]

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
in google earth worden de kaarten rondom de aarde geplakt... je zou het nog eens kunnen proberen met maps.google.com.... wel heel veel rot werk..... andere oplossing zou ik niet weten

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Uit de FAQ: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

specs | 3360wP met SE3000