Toon posts:

VB Script voor het aanmaken van een regel

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een VB Script (geen VBA) dat ik uit kan voeren in windows en het volgende doet:

- Er wordt in outlook een extra (nieuwe) map aangemaakt onder Postvak IN
- In wizard regels in outlook 2002 wordt een regel aangemaakt dat mail die binnenkomt met een bepaalde tekst in het onderwerp verplaatst moet worden naar de aangemaakte map.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Tsja, dan zul je toch gewoon zelf aan de slag moeten. Download de WSH Documentatie en kijk eens op MSDN om erachter te komen hoe je Outlook moet benaderen.

Als je een kant en klaar script zoekt zit je hier verkeerd. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dat ik zelf aan de slag moet, maar het is een beetje zonde van de tijd om het wiel telkens opnieuw uit te vinden. Ik ben niet zo goed thuis in VB dat ik dit zo uit mijn mouw schud.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dan nog gaan we er vanuit dat je zelf al zaken hebt geprobeerd en dat je hier aangeeft welke zaken dat zijn en wat daar niet mee lukte. Vragen om een kant en klaar script is hier not done, iets in Programming Beleid ook staat aangegeven :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.