Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Topicstarter
Sinds gisteren ben ik in bezit van een Gsm die in bij Ebay gekocht heb omdat ik al een 6610 heb en een motorla v220. Maar ik was het beu om telefonnummers elke keer handmatig in te voeren. Daarom een 2e identieke telefoon. Heb 2 telefoons nodig omdat ik in duitsland studeer en regelmatig naar nederland terug ga en dus 2 abonnementen heb.

Telefoon binnen gehad. Schoongemaakt met een tandenborstel, andere cover erop en mijn setting erop met IrDA, zodat beide gsm's dezelfde data hebben. Alles werkte totdat de batterij leeg begon te worden. IrDA kost blijkbaar toch wat energie.
Nadat ik hem uit de lader haalde en hem opnieuw aandeed zag ik enkel nog een licht blauw scherm. De witte lampjes branden en alle lampjes gaan uit naar een bepaalde tijd. Maar een "beeldscherm" zie ik niet. Ook kan ik de telefoon op een normale manier uit doen. Maar iets zien doe ik niet echt
Op dit moment laat ik hem gewoon even een dag uit met de accu los, misschien helpt dat.
Er is niets aan de tel veranderd, enkel heb ik de buitenkant schoon gemaakt met een kwast (wat ik met elke telefoon doe, net zoals mijn pc.). De setting moeten naar mijn idee ook niet uitmaken.

Heeft iemand ervaringen mee en weet wat het is.

Ps. Het valt me net op dat er op een van de schroeven boven het display een sticker staat met een datum vermelding 12-2004. Daaronder zit nog een klein blauw stickertje. Ik vermoed dat het van een oudere reparatie aan het toestel was. Kan dit kloppen?

[ Voor 14% gewijzigd door Nimrod|IA op 08-09-2006 12:25 ]

>Systeemspecs<