Medetweakers,
dit is niet zomaar weer van pffffff, weer een 0x0000008E-zaag.
Dit is de situatie: een klant van ons krijgt eens om de 2 weken een bluescreen als ze vb op internet zit.
de bluescreen zegt enkel: 0x0000008E (0xC0000005 0x804F0379 0xF3DE0010 0x00000000)
Wat zullen jullie nu zeggen: man, test gewoon die HD en da geheugen...
Wel, er zit al een nieuwe HD in (zat een tik in en was traag) en het geheugen heeft op een nachtje 96 testen doorstaan met memtest86+ (en 0 errors natuurlijk). Het is 2 x 128 RIMM en er staat XP home op.
Verder staat er dus niets bij bij die bluescreen van dit of dat bestand... heeft een fout veroorzaakt
En het ambetante is dat dat het maar eens om de +/- 2 weken is...
Iemand ideeën wat het kan zijn of wat ik nog kan controleren?
format is de laatste optie...
Verdere specs heb ik helaas niet hier.
De nieuwe harde schijf is wel geghost van de waarschijnlijk-defect-wordende HD.
Geen virussen/spyware, ...
Heb al veel 0x0000008E-threadjes gelezen maar helaas niet echt een oplossing.
Zouden het toch drivers zijn terwijl de BSOD geen file opgeeft of wat denken jullie?
Greetz,
Simke
dit is niet zomaar weer van pffffff, weer een 0x0000008E-zaag.
Dit is de situatie: een klant van ons krijgt eens om de 2 weken een bluescreen als ze vb op internet zit.
de bluescreen zegt enkel: 0x0000008E (0xC0000005 0x804F0379 0xF3DE0010 0x00000000)
Wat zullen jullie nu zeggen: man, test gewoon die HD en da geheugen...
Wel, er zit al een nieuwe HD in (zat een tik in en was traag) en het geheugen heeft op een nachtje 96 testen doorstaan met memtest86+ (en 0 errors natuurlijk). Het is 2 x 128 RIMM en er staat XP home op.
Verder staat er dus niets bij bij die bluescreen van dit of dat bestand... heeft een fout veroorzaakt
En het ambetante is dat dat het maar eens om de +/- 2 weken is...
Iemand ideeën wat het kan zijn of wat ik nog kan controleren?
Verdere specs heb ik helaas niet hier.
De nieuwe harde schijf is wel geghost van de waarschijnlijk-defect-wordende HD.
Geen virussen/spyware, ...
Heb al veel 0x0000008E-threadjes gelezen maar helaas niet echt een oplossing.
Zouden het toch drivers zijn terwijl de BSOD geen file opgeeft of wat denken jullie?
Greetz,
Simke
Simke