Toon posts:

Fan GeForce vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Guys,

Kheb een Creatieve GayForce DDR waarvan de fan zijn beste tijd heeft gehad.:( Zelfs nadat ik een extreme hoeveelheid stof er tussen uit heb geplukt maakt ie nog herrie. En ik weet niet hoeveel rpm dat ding normaal moet hebben, maar als ik zo eens kijk kunnen het er nooit veel meer zijn. Dus weet iemand waar ik zo'n los fannetje kan bestellen:?

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 18:48 schreef -BORG- het volgende:
Guys,

Kheb een Creatieve GAY??:?Force DDR waarvan de fan zijn beste tijd heeft gehad.:( Zelfs nadat ik een extreme hoeveelheid stof er tussen uit heb geplukt maakt ie nog herrie. En ik weet niet hoeveel rpm dat ding normaal moet hebben, maar als ik zo eens kijk kunnen het er nooit veel meer zijn. Dus weet iemand waar ik zo'n los fannetje kan bestellen:?

Verwijderd

Er zijn wel meer mensen die de geforce GayForce noemen hoor... heeft iets te maken met 3dfx en ATi

maar goed heb je al geprobeerd het fanntje los te halen en in de daarvoor bestemde opening wat olie te gieten ? helpt meestal enorm

Verwijderd

Pentium 1/486 fannetje op zetten . En bij www.oc-shop.nl kun je zo'n chipset coolers halen . En zet er anders een Blorbje op .

Verwijderd

Topicstarter
Geintje; mot kennen he :)

maar ff serieus; 'k mot n andere fan hebben a.s.a.p., dus...

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... olie. Idee! Nou alleen es ff kijken of ik hiero in huis erregens wat ken vinduh...

Verwijderd

Blorpjes roelren!

Verwijderd

koop een blueorb, die zijn voor geforce2 maar zullen denk ook wel op versie 1 van geforce passen! :)

Verwijderd

zeker heb er ook een op zitten:7 gewoon kwl

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er wel leuk uit zo'n blue orrub geval, maar hoe zet je dat ding op je plank? Ben nl. geen die-hard twiekert en heb ook geen zin om mijn destijds 670 piekies kostende kaart te molluh. Heb net alleen ffies dat schoepradje er uit geschroefd en gecleand. De rest leek nl. nogal errug vast te zittuh...

Verwijderd

Topicstarter
Zie ik dit goed? Iedereen weet me wel te vertellen wat ik moet doen, maar niet hoe ik het moet doen???

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou er zitten gaatjes in daar kun je de Borp zo op pluggen wel eerst ARTIC er tussen een drupeltje 1sec lijm wil ook werken om hem vast tekrijgen

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Ik heeft mun eige oowk un blorbje besteld jah :) ennuh, scheelt zich 5 graden as je dur artic silver tussegoojd ipv fragtape dus das wel un aanrader (btw das echt getest)....

I see dead pixels...

Pagina: 1