[Poker] Speciale poker calculator gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 16:43
Ik loop al weken te zoeken naar een programma die m'n kansen bij het pokeren berekent.
Ik kom wel "poker calculators" tegen, maar bij die moet je ook de kaarten van de tegenstander ingeven. En laat ik die nu net niet weten. :)

Ik zoek dus een programma die aan de volgende eisen voldoet:
- Freeware
- Geen webapplicatie o.i.d. (Ook niet offline in een webbrowser omdat Java zo traag is.)
- Ik wil de kaarten van mijzelf en van de Flop alleen ingeven, en niet van de tegenstander om de kansen te berekenen.
- Hij moet hoofdzakelijk het spel Limit Texas Hold'em aankunnen.

Met de zoekwoorden poker calculator op GoT kreeg ik bij de search niet veel resultaten. Bij Google wel, maar die moesten òf een webbrowser, of ik moest de kaarten van de tegenstander ingeven. Ook andere zoekwoorden leverden niet veel nieuws op.
Kent iemand zo'n programma? Of heeft iemand tips voor andere zoekwoorden?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 11:59

bAdmuTs

mAzE

Je kan toch zelf je outs al berekenen :?, je kans berekenen zonder dat je de kaarten van de tegenstander weet lijkt me moeilijk.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

http://www.pokerstove.com/ (voor de andere speler(s) vul je random in)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 23:51 ]

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-10 19:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... ignorence is a bliss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Je kan het beter zelf doen daar heb je in live games ook meer aan want daar kan je niet ff je calculator opstarten :) En het is niet zo moeilijk om het zelf te doen. Je hoeft maar een globale schatting te kunnen maken.

Wat je moet weten zijn je outs en ook handig voor de flop is om te weten wat voor soort begin hand je hebt. Waarbij hogere handen natuurlijk meer kans hebben.

Simpel voorbeeld: de flop is geweest en je wilt weten hoeveel kans je hebt om misschien de (winnende) combi te halen.

Je hebt A3 en op de flop ligt 5TA. Je hebt dan dus AA maar het aantal outs om AAA te halen zijn ?

2 outs, omdat je kunt inschatten dat er nog 2 A's over zijn in het deck. Dit betekent omgerekend dat je als de turn nog moet komen je 4 x (2 outs) = 8% kans hebt en op de river 2 x (2 outs) = 4% kans hebt om die andere A te hitten mits die dus op de turn niet al gevallen is.

Dus in het kort: Op de turn = 4 x aantal outs. Op de river = 2 x aantal outs.

Je moet dus wel bedenken hoeveel outs je nog hebt voor die combi die je zoekt.

Bv flush: je hebt 2 harten en op de flop liggen er ook al 2. Dus 13-4 = 9 harten over in deck.
Turn 4x9 = ongeveer 36% kans op je flush.
River 2x9 = ongeveer nog 18% kans op je flush.

Hierbij ga je ervan out dat je totaal niet weet wat de tegenstander heeft. Soms kan je dit inschatten en kan je dit eventueel meenemen in het aantal outs of andere zaken :) Succes.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 16:43
Ik heb de 2 programma's gedownload, en PokerStove lijkt wel goed.

Maar misschien is het beter om zelf iets te schrijven. Maar daarvoor ben ik nog het internet aan het afspeuren aangezien een (voorlopige) kansberekening voor de verschillende winstkansen vrij complex is.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Pagina: 1