Toon posts:

Latitude D600 start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Dell Latitude D600 met 2 batterijen. Het volgende is het geval. vandaag is mijn laptop in standby toestand met lege baterijen uit gegaan. Toen heb ik de laptop opgeladen en vervolgens weer geprobeerd deze weer aan te doen(zoals ik wel vaker doe). Alleen dit keer start hij niet meer op.
Als ik op de aan/uit knop druk, dan gaan kort alle lampjes aan. Vervolgens knippert alleen het "A" lampje 5 seconden en gaat de laptop weer helemaal uit.

Iemand enig idee wat hier gebeurt? En wat ik hier aan kan doen? _/-\o_

(Zelf al gedaan: batterijen los gekoppeld en middels adapter opgestart. resultaat: hetzelfde als hierboven is omschreven.)

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Zit er niet onderop een resetknopje die je met een pennetje in kan drukken? dat is bij mijn asus laptop wel het geval. Heb je de aan/uit knop een tijdje ingedrukt gehouden met en zonder accu?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Verwijderd

Topicstarter
Dothan schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:14:
Zit er niet onderop een resetknopje die je met een pennetje in kan drukken? dat is bij mijn asus laptop wel het geval. Heb je de aan/uit knop een tijdje ingedrukt gehouden met en zonder accu?
Nee geen reset knopje gevonden. en aan/uitknop een tijdje ingedrukt houden heb ik zojuist gedaan en dit werkt ook niet... 8)7