[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Indien je de Promise in het tweede PCI-E slot plaatst en dan in SLI Mode heb je op beide PCI-E sloten de volle 8 lanes ter beschikking.
In een X1 slot zal het zeker niet gaan werken aangezien die daar niet in past.The__Virus schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 07:31:
Hij zal waarschijnlijk enkel werken op 1X PCI-e, aangezien je videokaart 16X inneemt.
[ Voor 39% gewijzigd door John2B op 08-09-2006 10:28 ]
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
Dit is tenminste wat ik me ervan herinner, heb het niet meer opgezocht.
edit:
heb even gezocht en mijn vermoeden werd deels bevestigd. Het werd eerder gesuggereerd, maar daadwerkelijk getest op een A8N SLI heb ik niet op GoT kunnen vinden. De A8N32 kon het in eerste instantie niet, maar na een BIOS update wel.
[ Voor 21% gewijzigd door The__Virus op 08-09-2006 13:42 ]
(Stel je hebt 16lanes voor je graka nodig en 4-8 voor je raid controller) Dat ze nog moeilijk doen soms als je geen videokaart er in prikt maar een raid controller?
[ Voor 21% gewijzigd door maratropa op 08-09-2006 13:54 ]
Phoenix has fixed this issue at 2005/10/28. Most of available M/B BIOS built date should ahead of that date.The__Virus schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:34:
Het 16X slot (lengte is 16) draait standaard op 1X als je non-SLI draait. Met de eerste BIOS'en was het iig niet mogelijk om 8X voor vidkaart en 8X voor een ander apparaat beschikbaar te stellen i.p.v. 2x8X voor vidkaarten (zelfs niet bij de A8N32 SLI). Bij de A8N32 is dit later door een BIOS update aangepast maar van de A8N heb ik nooit gehoord dat het kan.
Dit is tenminste wat ik me ervan herinner, heb het niet meer opgezocht.
edit:
heb even gezocht en mijn vermoeden werd deels bevestigd. Het werd eerder gesuggereerd, maar daadwerkelijk getest op een A8N SLI heb ik niet op GoT kunnen vinden. De A8N32 kon het in eerste instantie niet, maar na een BIOS update wel.
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship