Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Heb het zelfde ding gehad op school, moest ik mee bezig, er zit een klein biosje in waar je bij het opstarten bij kan bij de POST, de andere dingen moeten via diskette gedaan worden.M14 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:19:
Ik heb een HP Netserver LXr Pro staan. Een oud beest, maar vanwege de nostalgische waarde de moeite waard.
Ik heb er alleen 2 problemen mee:
Ten eerste herkent het ding nu nog maar 1 processor, terwijl er 2 cpu-borden in zitten waar 2 Pentium Pro 200Mhz.
In het begin, toen ik em net had, herkende ie alle 4 de processoren in de bios. Ik heb em later met os pap naar de zolder verhuist (daar staat mn 19"rack). Toen herkende ie 2 cpu's (beide van bord1). De processor-borden omwisselen hielp niet, ipv in slot1, werdt bord1 in slot2 herkent.
Ik heb vervolgens de processors van bord1 afgehaald en op bord2 gezet en en andersom. Nu werdt op bord2 maar 1 processor herkend. Heb daarna de 4 processors weer terug verwisseld. Nu wordt op bord1 1 processor herkend. Ik heb geen idee hoe het komt, en hoe ik het kan oplossen, daarom post ik hier
.
Mijn 2e probleem is dat ik niet weet hoe ik in de BIOS kan komen. Had al ergens op GoT gelezen dat dat met een diskette zou moeten. Ik heb een disk geprobeerd (die ik van de HP-site heb), maar dat wil dus niet. En dat moet volgens mij makkelijker kunnen.
Is wel klote zoeken naar die discs
Als ik strax thuis ben zalk is kijken of ik ze nog heb
who put a "stop payment" on my reality check