Beste tweakers,
Ik heb me onderhand suf gelezen over voipbusters, voipdiscount en wat al niet.
Bedankt iedereen voor zoveel input. Er vliegen ook vele merken ATA's , modems, en andere VOIP hardware over en weer, echter heb ik nog geen fluit gelezen over de Linksys WIP330 , een WiFi telefoon. Een erg gelikt apparaat , hoewel ik 'm nog niet in mijn handen heb gehad. (wel besteld inmiddels).
Omdat ik beschik over een draadloos netwerk en KPN nu eindelijk de deur uit wilde hebben, leek mij een dergelijk apparaat bijzonder handig, omdat je niet apart je PC aan hoeft te zetten om te kunnen bellen.
Inmiddels is KPN de deur uit, maar helaas moet ik nu constateren dat bijv. voipbuster en consorten geen tel.nummers meer toekennen. (maar dit hoort denk ik in een ander topic thuis, sorry
).
Kort gezegd: wie heeft er ervaring met de Linksys WIP330 en in combinatie en met welke voip-provider?
Ik heb me onderhand suf gelezen over voipbusters, voipdiscount en wat al niet.
Omdat ik beschik over een draadloos netwerk en KPN nu eindelijk de deur uit wilde hebben, leek mij een dergelijk apparaat bijzonder handig, omdat je niet apart je PC aan hoeft te zetten om te kunnen bellen.
Inmiddels is KPN de deur uit, maar helaas moet ik nu constateren dat bijv. voipbuster en consorten geen tel.nummers meer toekennen. (maar dit hoort denk ik in een ander topic thuis, sorry
Kort gezegd: wie heeft er ervaring met de Linksys WIP330 en in combinatie en met welke voip-provider?
er zijn vele wegen die naar Rome leiden....