Le Meow
Wat jij zoekt kan ik zo niet vinden, maar wat misschien wel een idee is:

Een usb verlengkabeltje

Een usb verlengkabeltje
Hoi!
Volgens mij bestaan die niet 
Wat wel bestaat zijn zogenaamde mini stickjes zoals de OCZ 512 MB 7/15 Mini-Kart.
http://www.ocztechnology.com/products/flash_drives/ocz_ultra_slim_mini_kart_usb_2_0_flash_drive
Dat zijn hele kleine memorysticks dus ook kleine kans dat je die afbreekt
Wat wel bestaat zijn zogenaamde mini stickjes zoals de OCZ 512 MB 7/15 Mini-Kart.
http://www.ocztechnology.com/products/flash_drives/ocz_ultra_slim_mini_kart_usb_2_0_flash_drive
Dat zijn hele kleine memorysticks dus ook kleine kans dat je die afbreekt
Alleen heb ik dan twijfels bij het bereik van zo'n mini-ding...
Nog een idee.. Een PCMCIA kaart in je laptop... Zit veel steviger en is veel minder fragiel....
Nog een idee.. Een PCMCIA kaart in je laptop... Zit veel steviger en is veel minder fragiel....
Hoi!
Toch snap ik wat de TS bedoeld, en ja ze bestaan als voorbeeld wil ik de speedtouch 121G USB adapter noemen.

Wat betreft de PCMCIA kaarten vind ik toch dat het bereik van deze dingen over het algemeen minder is dan de USB sticks.
Wat betreft het pootje, de 121G word standaard geleverd met een verlengkabeltje en een soort halve golfbal die als voetje dient... Zie plaatje:

Wat betreft de PCMCIA kaarten vind ik toch dat het bereik van deze dingen over het algemeen minder is dan de USB sticks.
Wat betreft het pootje, de 121G word standaard geleverd met een verlengkabeltje en een soort halve golfbal die als voetje dient... Zie plaatje:
[ Voor 47% gewijzigd door Plopeye op 07-09-2006 21:22 ]
Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....
@plopey, dat is inderdaad het idee wat ik in gedachten had
Bedankt voor de tip!
Een verlengkabeltje is natuurlijk ook een makkelijke oplossing, had ik niet eens aan gedacht terwijl ik hier omkom in die kabeltjes
een pcmia kaartje is helaas geen optie, het is geen notebook maar een mini-itx mobo en het enige pci slot is al bezet.
Heb intussen ook een Linksys mobile usb wifi gezien, soortement antenne op een pootje met een usb kabeltje.
Een verlengkabeltje is natuurlijk ook een makkelijke oplossing, had ik niet eens aan gedacht terwijl ik hier omkom in die kabeltjes
een pcmia kaartje is helaas geen optie, het is geen notebook maar een mini-itx mobo en het enige pci slot is al bezet.
Heb intussen ook een Linksys mobile usb wifi gezien, soortement antenne op een pootje met een usb kabeltje.
Le Meow
Verwijderd
Bij de ASUS WL-167G USB Stick zit een adapter om de stick in alle mogelijke posities te monteren.
Da's wel een mooie, maar hij heeft heel slechte WiFi ontvangst..Chilly_Willy schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:41:
Kijk eens naar de OCZ roadster
[afbeelding]
http://www.ocztechnology....dster_usb_2_0_flash_drive
Runs everything...
MacIsCool schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:09:
[...]
Da's wel een mooie, maar hij heeft heel slechte WiFi ontvangst..
Ja, je kunt wel 1 gb hebben... Maar dan valt het bereik soms weg. Ik zal voor de 512 gaanTweakerDwayne schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:12:
[...]
ik lach me dood door jouw droge opmerking!
Dan heb je pas bereik
Hoi!
Tja, het gaat nu helemaal nergens meer over
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()