Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verlengen mobiel internet abonnement

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Een vriend van mij heeft nu een (apart) mobiel internet abonnement van Vodafone en hij wil dat graag verlengen. Nu vroeg hij zich af of er met verlengen misschien net zulke acties zijn als met het verlengen van gewone mobiele abonnementen en dat vroeg hij natuurlijk aan mij, omdat ik met gewone mobiele abonnementen meestal wel goed op de hoogte ben. Maar hier weet ik eigenlijk niks vanaf en ik had al wat zitten googelen en ik kon er weinig over vinden.

Zijn er sites via welke je dit kunt regelen en dat je dan korting of weet ik veel wat erbij krijgt?

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Abonnement verlengen?

Heb je als klant van Vodafone interesse in een nieuw toestel of een ander abonnement, dan bieden wij jou graag een korting aan.

Je komt hiervoor in aanmerking vanaf 3 maanden voor einddatum van je contract. Je kunt voor een vrijblijvend aanbod contact opnemen met onze Klantenservice (bel 1200 of 06-54500100).

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Dat geldt ook voor een mobiel internetabonnement? Ik kwam tijdens wat googelen trouwens ook deze site tegen:

http://www.metjelaptoponline.nl/verlenging

Is er iemand die ervaring heeft met die site?

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Bij Telfort krijg je zover ik weet geen korting. Raar genoeg kreeg ik wel korting aangeboden als ik van een Telfort data naar telfort bel abo zou verlengen, maar bij een data naar data verlenging niet. 8)7