Toon posts:

Bij dichtklappen laptop valt draadloos internet weg

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aan het downloaden ben en de hele dag wegga klap ik mijn laptop dicht, maar laat hem verder wel aan. Niets aan de hand. Tot ik thuis kom en erachter kwam dat mijn laptop voor niks de hele dag heeft aangestaan. Mijn internet werkt niet wanneer ik de laptop dichtklap. Zodra ik hem weer openklap zoekt ie verbinding en ben ik met 2 seconde weer online.

Kan dit anders? Misschien een instelling die ik over het hoofd heb gezien?

Ik heb een compaq presario v6000 met draadloos internet. Mijn laptop staat 5 meter naast de router dus aan de verbinding kan het niet liggen.

Draadloos internet: Broadcom 802.11a/b/g WLAN

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:35
Gaat de laptop niet automatisch in een soort standby? Dan stopt mijn internet namelijk ook.. :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

idd, hoogst waarschijnlijk gaat de computer in standby. Kijk maar eens in configuratiescherm, energiebeheer, tabblad Geavanceerd

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Doet mijn laptop ook. Gewoon om energie te besparen gaat die in standby en schakelt diverse zaken uit.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-04 23:45

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Maar dan staat ook de laptop zelf uit als ie in standby staat. En dat blijkt niet het geval te zijn als ik de TS mag geloven/begrijpen

Life is not about specs, it is about joy!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb bij een vriend ook zoiets gehad, dit opgelost via energie beheer. daar kan je kiezen wat de laptop doet als je hem dichtklapt waaronder stand-by :)
Pagina: 1