VIVO

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Ik heb sinds kort een EN7800GT Dual. deze heeft VIVO. ik heb de WDM drivers geinstalleerd, maar nu kom ik niet verder. wat moet ik doen om de video input van mijn VIVO op mijn pc scherm te zien?? misschien een capture programma?

heel erg bedankt alvast,

Martijn

Verwijderd

De software van de CD helpt je wel verder als het goed is

• martijnsnoek
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:44:
De software van de CD helpt je wel verder als het goed is
welke programma moet dat zijn dan volgen jou?? want ik heb bewust de programma's niet geinstalleerd omdat ik met deze programma's op een of andere vreemde manier problemen krijg met het correct afsluiten van mijn pc. hij blijft dan gewoon hangen in windows.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dus heb je ze wel geïnstalleerd. :)

Is er geen (online of offline) manual of zoiets?

ARME AOW’er

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb een precies dezelfde kaart, en ben er ook nooit uitgekomen. Ik heb nooit beeld op mn TV kunnen krijgen en alleen af en toe maf zwart wit beeld op de video in. De manual is niet duidelijk hierover, en de bijgeleverde programma's doen weinig wat er op lijkt!

• martijnsnoek
rippance schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:45:
Ik heb een precies dezelfde kaart, en ben er ook nooit uitgekomen. Ik heb nooit beeld op mn TV kunnen krijgen en alleen af en toe maf zwart wit beeld op de video in. De manual is niet duidelijk hierover, en de bijgeleverde programma's doen weinig wat er op lijkt!
hoi!

Het is inderdaad gelukt via de Asus software (Video security) van de CD, maar de kwaliteit vind ik dermate slecht dat het niet te kijken valt.wat ik heb gedaan is een Digitale TV tuner via scart naar mijn Video in van de 7800gt dual aangesloten via SVHS. hij geeft aan in het programma dat het beeld 320x240 is. als ik dit echter vergroot hokt het beeld en is het totaal onduidelijk. dus mijn test is hierbij denk ik afgelopen.

groeten,

Martijn

Verwijderd

Probeer Asus Digital VCR te vinden.
Dit programma zat tot twee jaar geleden bij Asus VIVO kaarten (bijv. een 9800XT), maar is nu spoorloos van de ASUS website verdwenen. Omdat het een freeware download was, is het vast nog wel in een uithoek van het internet te vinden.

zwart/wit beeld: dit kan o.a. komen door:
- de software die je gebruikt staat ingesteld voor NTSC, ergens in de settings kun/moet je dit omzetten naar PAL B (of PAL BDH).
- je bent aan het proberen om een composite signaal via s-video in te bekijken, of een s-video signaal via composite. Scart-uitgangen kunnen beide types zijn; mijn digitale TV-ontvanger geeft een composite signaal af, mijn S-VHS videorecorder geeft een s-video signaal.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
VirtualDub.. zeer mooi gratis programmatje en kan alles wat jij wenst.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Uit deze topicstart blijkt niet echt dat je dat ook gedaan hebt, vandaar dat dit topic dicht gaat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.