Toon posts:

Artifects ofzo in MCE2005 en Sommige spellen...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb echt een probleem mijn media center flikkert echt super raar... alles verspringt en is soms niet eens leesbaar... ook heb ik met sommige spellen dat er rare streepen door het beeld heen vliegen... er werd mij verteld dat het aan me videokaart lag dus ik een nieuwe gehaald maar nog steeds hetzelfde probleem... wie kan me aub helpen?

Specs:Nvidia geforce 6200
intel P4 socket 478 (3,06ghz)
1gb kingston (2x 512)

Ik heb echt alles geprobeerd met videokaart drivers orginele en gepatchde maar niks

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 16:53 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Is je beeld wel gecentreerd? Goede refreshrate ingesteld? Goed aangesloten? Goede resolutie?

Als dat allemaal het geval is kun je ook eens naar de rest van je systeem gaan kijken. Kijk eens in je bios of je daar ook van die strepen hebt. Zoja dan is er hardware stuk. Zo niet dan is het een software probleem.

Denk dat dit overigens meer iets is voor videoplanken en beeldkanonnen.

Verwijderd

Topicstarter
alles staat goed ingesteld want heb alles ook al een keer geprobeerd... ik heb dit alleen bij Media Center en Sommige spellen... maar bij mce het ergst ook met mijn nieuwe video kaart blijft het zo... heb ik misschien in het bios iets verkeerd staan?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Memtest gedraaid? CPU getest? Heb je toevallig overgeklokt? Wat zijn je temps? Wat gebeurt er als je de graka een stukje onderklokt? Etc. etc. ;)

Het is trouwens wel het meest voor de hand liggende dat jouw videokaart stuk is trouwens..

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:50:
Memtest gedraaid? CPU getest? Heb je toevallig overgeklokt? Wat zijn je temps? Wat gebeurt er als je de graka een stukje onderklokt? Etc. etc. ;)

Het is trouwens wel het meest voor de hand liggende dat jouw videokaart stuk is trouwens..
Heb deze videokaart er nog geen 2 dagen inzitten en het zijn dezelfde problemen als bij de vorige... de temps zijn allemaal goed cpu draai gewoon orgineel en memtest zegt ook niks raars... misschien instellingen in het bios ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand me hier mee helpen??

Verwijderd

Probeer eens een andere kabel van PC naar TV.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kijk nou eens gewoon in je bios of je die verschijnselen ook hebt.Als dat niet het geval is kunnen we de defecte videokaart uitsluiten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

WFT doet dit in Overige Hardware :?

Beukhof1, GoT helpt mensen die zichzelf helpen. Je topicstart voldoet van geen kanten aan het GoT beleid - en dat beleid is bedoeld om te zorgen dat een topicstart genoeg houvast geeft voor anderen. Met een "echt super raar" topicstart als dit moet je niet opkijken dat je weinig zinvolle reacties krijgt. Komt bij dat je niets doet met de suggesties die anderen geven. Dan heeft het al helemaal geen zin :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.