Zonet gekocht, ondanks de negatieve berichten.
Ik heb zelf een Media Center gebouwd, en twijfelde tussen dit keyboard of een normale wireless setup met keyboard en muis.
Eerste indrukken zijn goed; ik heb niks gemerkt van het goedkope plastic, of de connectie problemen. Ik zit 4 meter van mijn LCD tv vandaan, storingsvrij. Wat ik vervelend vond was dat er niet goed word aangegeven hoe de batterijen erin moeten; het is een klein euvel, maar daardoor dacht ik dat het toetsenbord het niet deed.
Dus even de batterijen omgedraaid. Verder vielen mij de 'shoulder' buttons op het toetsenbord mij ook niet op. Ik zoeken naar de knoppen die als linker en rechtermuis knop moeten functioneren .. voor het eerst sinds jaren een handleiding erbij gepakt om dat uit te zoeken
Het scroll wiel is wel enorm wennen; de muisaanwijzer vliegt supersnel over het scherm. Pas na 20 minuten begon ik het ding echt onder controle te krijgen in combinatie met de shoulder buttons op het toetsenbord. Daarna ging het wel aardig vloeiend.
Het typen zelf is niks mee; wat wel storend is, is het feit dat als je tijdens het tikken de SHIFT toets moet bereiken, je wellicht - tenminste, bij mij was dat het geval - de Media Center toetsen aanklikt, mede omdat het toetsenbord kleiner is, en aan de zijkanten oploopt.
Het toetsenbord klikt verder wel lekker; zachte plop-toetsen, zoals het hoort. Mooi is ook het feit dat het toetsenbord met 1 knop uit te klikken is (knop onder het scroll wiel)
Al met al ben ik er best tevreden over. Hij functioneert goed; misschien dat de klachten in het verleden bij eerdere versies zijn voorgekomen. Ik heb in elk geval geen van deze klachten opgemerkt.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com