Hoe moet ik Live For Speed (o.a. versie U) deinstalleren? Het programma staat niet in de software-lijst en er is ook geen deinstallatiebestand. De bestanden gewoon weggooien lijkt me niet de bedoeling.
Misschien de install eens draaien? Soms krijg je dan de mogelijkheid om je installatie te repareren en/of te verwijderen
The devil is in the details.
Verwijderd
Volgens mij dus wel. Dit is een 'schoon' programma die geen verborgen gebreken op je PC zet.Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:53:
Hoe moet ik Live For Speed (o.a. versie U) deinstalleren? Het programma staat niet in de software-lijst en er is ook geen deinstallatiebestand. De bestanden gewoon weggooien lijkt me niet de bedoeling.
Aangezien je de bestanden uitpakt en dan direct kunt spelen zonder een installatie is er geen mogelijkheid om via die weg te verwijderen.
Het lijkt inderdaad de enige mogelijkheid om de bestanden gewoon te verwijderen. Helaas staat er niks over in de readme.
Ik zal t gewoon verwijderen, bedankt in ieder geval
Het lijkt inderdaad de enige mogelijkheid om de bestanden gewoon te verwijderen. Helaas staat er niks over in de readme.
Als je die bestanden gewoon hebt uitgepakt, behoeft het toch ook geen deinstallatie ?Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:02:
Aangezien je de bestanden uitpakt en dan direct kunt spelen zonder een installatie is er geen mogelijkheid om via die weg te verwijderen.
Gewoon wegdonderen idd, je kunt eventueel nog in het register op zoek gaan naar liveforspeed hits.