Toon posts:

Asus CUSL2 vraagje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik ga een nieuwe plank kopen en ik ben al helemaal kwijlende van de asus CUSL2. Maar ik heb nog even een paar kleine vraagjes:
1) Dit heb ik ergens vandaan: BIOS
Award® 4Mb BIOS with Full ACPI, SM BIOS 2.3, Green, PnP, Trend® ChipAway Virus (TCAV) & Symbios® SCSI BIOS, dat laatste Symbios SCSI BIOS bla gaat dat niet zitten vervelen met mijn Qlogic SCSI kaart??
Wat is het voor iets?
2) Werkt dit moederbord ook met Dane Elec geheugen 256mb cas 3 pc133, viper 550 16mb:r, Qlogic scsi kaart??

Bedankt! Ik ben bijna door de korte bocht!

Verwijderd

Hier stond waarschijnlijk een domme opmerking.
Zal wel aan mij liggen, maar op mijn mobo zit geen scsi :? (asus susl2)

Of bedoel je: als je er een scsi kaartje inkwakt :?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Moederbord roelt. Ik heb hem namelijk ook.

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 18:49 schreef HitmanWVU het volgende:
Moederbord roelt. Ik heb hem namelijk ook.
ja en dat is zijnb vraag niet :?

In de bios staat scsi bios disable of auto dus dat zal wel in orde zijn :)

Verwijderd

Ik heb de CUSL2-C zonder de videocard dus

en ik werk samen met de ADAPTEC 2940U2W en heb geen IDE in gebruik en moet zeggen het is 1 van de beste MOBO die ik heb gehad zeker het aanraden waard.

Maar voor meer info kan je altijd een kijkje nemen op dit urlletje daar staat alles ook de nieuwe BIOSen en zelfs de beta versie alles staat er.

http://cusl2.efront.com/

Verwijderd

Topicstarter
Die controller op dit plankje is dat wat?

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 18:46 schreef AirHead het volgende:
Hier stond waarschijnlijk een domme opmerking.
Zal wel aan mij liggen, maar op mijn mobo zit geen scsi :? (asus susl2)

Of bedoel je: als je er een scsi kaartje inkwakt :?
Elk Asus moederbord heeft al een SCSIcontroller onboard, je moet alleen het kaartje er nog instoppen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 21:43 schreef VipTweak het volgende:

[..]
Elk Asus moederbord heeft al een SCSIcontroller onboard, je moet alleen het kaartje er nog instoppen.
Ik heb een Qlogic scsi kaart 40mb/s en die kaart heeft een eigen bios.....dus vraag ik of dit symbios op moederbord gaat vervelen als ik er een Qlogic kaart in stop. Moet het een symbios kaart zijn of mag het ook een Qlogic zijn (kopie van Adaptec)??

Wat voor een controller zit er op dit bord voor UDMA 100?

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 21:43 schreef VipTweak het volgende:

[..]
toch weer wat geleerd :)Toch een goeie nic he----> Airhead :) Heb ik ook lang over na moeten denken :P
Pagina: 1