De buurman heeft deze zomer na het klussen aan een auto, met zijn stalen gereedschapkoffer een kras in het linker voorscherm van de S60 getrokken.
kras is ongeveer 4 cm lang, maar erg diep.
Zwaar k*t natuurlijk en ben ook blij dat hij het zei tegen me. Ik stond erbij namelijk, amar had niks gezien.
Goed... gevalletje verzekering dachten we, daa rheb je immers een wappertje voor.
Ik de volgende ochtend langs het schade herstelbedrijf om eens te informeren en er werd een globaal bedrag van 280 ex BTW genoemd.
daags erna met de buurman de schadeformulieren ingevuld van zijn verzekeraar, POSTBANK in dit geval, een aantal zeer duidelijke foto's erbij en omschrijving van de sitiuatie plus nog wat getuigen.
weken verstrijken en op het moment dat ik de buurman vraag naar vorderingen, weet hij me te vertellen dat Postbank heeft gemeld wegen grote drukte vertraging op te lopen.
We zijn nu 5, bijna 6 weken verder en zat in mezelf al te mompelen waaorm het allemaal zolang moest duren en verhip, zojuist hang ik op met een meneer van de Postbank verzekeringen.
Hij had een imo vreemd verzoek en wil even hier informeren of dit een normale gang van zaken betreft.
Is de schade uw eigen verzekeraar gemeld?
- nee
maar de auto heeft een all risk dekking neem ik aan?
- ja
kunt u mij dan zeggen wie de verzekeraar is?
- mag ik vragen wat dat met de aansprakelijkheid heeft te maken?
Ja dat is hoe verzekeraars dat onderling regelen...
- oh... dat is Volvo insurance
Heeft u een polisnummer?
- niet bij de hand, maar dat geef ik later dan wel door
wat nou regelen?
hij betaald premie, en hij molt iets
wat heeft mijn verzekeraar daarmee van doen dan?
kras is ongeveer 4 cm lang, maar erg diep.
Zwaar k*t natuurlijk en ben ook blij dat hij het zei tegen me. Ik stond erbij namelijk, amar had niks gezien.
Goed... gevalletje verzekering dachten we, daa rheb je immers een wappertje voor.
Ik de volgende ochtend langs het schade herstelbedrijf om eens te informeren en er werd een globaal bedrag van 280 ex BTW genoemd.
daags erna met de buurman de schadeformulieren ingevuld van zijn verzekeraar, POSTBANK in dit geval, een aantal zeer duidelijke foto's erbij en omschrijving van de sitiuatie plus nog wat getuigen.
weken verstrijken en op het moment dat ik de buurman vraag naar vorderingen, weet hij me te vertellen dat Postbank heeft gemeld wegen grote drukte vertraging op te lopen.
We zijn nu 5, bijna 6 weken verder en zat in mezelf al te mompelen waaorm het allemaal zolang moest duren en verhip, zojuist hang ik op met een meneer van de Postbank verzekeringen.
Hij had een imo vreemd verzoek en wil even hier informeren of dit een normale gang van zaken betreft.
Is de schade uw eigen verzekeraar gemeld?
- nee
maar de auto heeft een all risk dekking neem ik aan?
- ja
kunt u mij dan zeggen wie de verzekeraar is?
- mag ik vragen wat dat met de aansprakelijkheid heeft te maken?
Ja dat is hoe verzekeraars dat onderling regelen...
- oh... dat is Volvo insurance
Heeft u een polisnummer?
- niet bij de hand, maar dat geef ik later dan wel door
wat nou regelen?
hij betaald premie, en hij molt iets
wat heeft mijn verzekeraar daarmee van doen dan?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.