Toon posts:

Beweging herkening met camera

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil is met behulp van een camera en hand signalen iets aansturen (via microcontroler).

Mijn vraag is nu of iemand iets weet wat me opweg kan helpen met het detecteren van de bewegingen?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Je camera maakt continue een plaatje van wat hij ziet. Als die opeens anders is, lijkt me dat er iets bewoog voor z'n beeld? :)

Signature

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Degene die je daar het best mee op weg kan helpen vind je hier ;)
Graag wil ik je verzoeken dit even door te lezen alvorens je (weer) een topic opent.

Je topicstart is wel erg karig, heeft niks met PRG te maken (hier programmeren we zelf, dat haal ik niet uit je TS) en je laat totaal niet zien wat je geprobeerd hebt, gezocht hebt, gevonden hebt, wat er niet werkt enzovoorts. Kortom; zo gaan we niet met elkaar om hier en dus gaat dit topic op slot.

Laat ik je dan nog helpen* met wat keywords: Motion detection ;)

* We zijn de lulligste niet in de Devschuur® :Y)

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 07-09-2006 14:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nog even wat zoekwoorden als toevoeging: "imaging", "motion detection", "pattern recognition", "shape recognition". Daarmee is er meer dan genoeg te vinden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.