Ik heb een Acer Aspire 5020 laptop met een extern Live! 24-bit kastje van Creative om mijn Inspire 5.1 5100 op aan te sluiten. Werkt perfect! Nu zat er bij de Live! 24 een afstandsbediening bij, welke je kan aansluiten via een DIN kabel. Op mijn subwoofer zit een DIN ingang, en die gaat via een kabel naar een geluidsknop.
Nu is het de bedoeling dat je via een DIN kabel de Live! 24 en de subwoofer verbind, zodat de afstanfsbediening werkt (als je op de Live! 24 richt). Alleen mijn speakerset staat niet bij de compatible modellen op de Creative website.
Nu is mijn vraag: gaat dit werken? Ik bedoel, de aansluitingen zijn er. Als ik de kabel aanschaf, kan ik dan succesvol de afstandsbediening gaan gebruiken?
Lijst van compatible modellen (Bron: Creative.com)
Creative® Inspire™ P580
Creative® Inspire™ P5800
Creative® Inspire™ T5400
Creative® Inspire™ T5900
Creative® I-Trigue™ 5600
Ik heb dus een Creative Inspire 5100, welke niet in het lijstje staat, maar wel een DIN aansluiting heeft.
Wat is jullie advies?
De kabel is niet los te koop, dus ik kan het niet vragen bij een winkel. En bij de Creative shop iets vragen is zo simpel nog niet.
Nu is het de bedoeling dat je via een DIN kabel de Live! 24 en de subwoofer verbind, zodat de afstanfsbediening werkt (als je op de Live! 24 richt). Alleen mijn speakerset staat niet bij de compatible modellen op de Creative website.
Nu is mijn vraag: gaat dit werken? Ik bedoel, de aansluitingen zijn er. Als ik de kabel aanschaf, kan ik dan succesvol de afstandsbediening gaan gebruiken?
Lijst van compatible modellen (Bron: Creative.com)
Creative® Inspire™ P580
Creative® Inspire™ P5800
Creative® Inspire™ T5400
Creative® Inspire™ T5900
Creative® I-Trigue™ 5600
Ik heb dus een Creative Inspire 5100, welke niet in het lijstje staat, maar wel een DIN aansluiting heeft.
Wat is jullie advies?
De kabel is niet los te koop, dus ik kan het niet vragen bij een winkel. En bij de Creative shop iets vragen is zo simpel nog niet.