|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nope zijn nashua's en toen wij er een paar om te testen wilde halen raadde ze het me zelfs afom die te kopen want ze waren gewoon slecht van kwaliteit + na een jaartje kon je ze zowiezo weg gooien zeiden ze.
.
Huh? Ze hebben wel een aktie lopen met Nashua's, maar die bedoel ik niet. Ik bedoel echt die merkloze 80min.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat zijn dus dezelfde ook van nashua ! kijk maar op de dozen waarin ze geleverd worden ( dus ik bedoel waar tien pakjes van 10 in zitten )
die ze eerst hadden waren veel beter en koop ik no nog steeds alleen niet meer bij mycom maar bij vobis ( kan ze toch afpingelen )
die ze eerst hadden waren veel beter en koop ik no nog steeds alleen niet meer bij mycom maar bij vobis ( kan ze toch afpingelen )
.
Ik vind slimcase dingen toch irritant.
Ik koop tegenwoordig voor f2,25 p/s 80min traxdata schijffies en daar ben ik best tevreden over...
Weet alleen niet hoelang die data mee zal gaan
Ik koop tegenwoordig voor f2,25 p/s 80min traxdata schijffies en daar ben ik best tevreden over...
Weet alleen niet hoelang die data mee zal gaan
Die merkloze dingen werkte eerst oerfect met mijn philips 3610 CDRW. Op een gegeven moment kocht ik ze weer, kon ik er nog wel iets op schrijven maar was voor het grootste deel niet meer te lezen. Muziek CD's zaten vol klikken. Tot mijn verbazing zag ik dat de CD's eerst echt groen waren, en nu bijna zilver, een heel stuk lichter. Werkt dus niet meer met mijn CDRW !
Ik koop nu alleen nog maar merk
(Philips silver-premium en sinds kort Sony)
Ik koop nu alleen nog maar merk
(Philips silver-premium en sinds kort Sony)
Verwijderd
Is per vaak per geleverde bestelling weer anders, en hangt ook van je writer af. Dus erg veel zul je niet hebben aan de tips die je krijgt.
Verwijderd
Ik betaal 3,30 - 3,50 per stuk voor 100 Mitsui CD's, maar zijn wel topwaliteit, branden echt zonder 1 mislukkeling, zijn de enigen die door onze 15 jaar oude Stereo worden herkend! Sony's deden het ook aardig...
Ik fik nu op Platinum recordables. En ik moet zeggen, die zijn errug relaxed.. 
Bij intercom mailorder kan je ze bestellen voor 35 piek per 25 cdr's. Is zonder jewel case, maar ja, dan heb je wel 25 80 minuten cdr's voor een goede prijs.
Als er beurs in de buurt is, kijk daar dan effe, want dat bespaart ten 1e verzendkosten en ten 2e zijn ze daar meestal nog wat goedkoper.
Nashua
, That's Write
maar het grootste jeukmerk allertijden is toch wel Princo.. Bah bah..
Bij intercom mailorder kan je ze bestellen voor 35 piek per 25 cdr's. Is zonder jewel case, maar ja, dan heb je wel 25 80 minuten cdr's voor een goede prijs.
Als er beurs in de buurt is, kijk daar dan effe, want dat bespaart ten 1e verzendkosten en ten 2e zijn ze daar meestal nog wat goedkoper.
Nashua
Mmmmmmmmmmmmm heb Princo gehad, en fik nu That's Write.Nashua, That's Write maar het grootste jeukmerk allertijden is toch wel Princo.. Bah bah..
Heb er nog geen problemen mee gehad.
Leg dan effe uit, waarom dat jeuk merken zijn.
Mzzl Diamon
And The Only One
Nashua, Traxdata, Targa, Philips, Arita, ik heb 't allemaal gebruikt (Plexwriter 8/2/20) en met geen van allen problemen. Wel een paar cd's in huis van iemand anders gekregen, afkomstig van een spindle. Ze roesten op dit moment weg, totaal onleesbaar binnen een jaar!! je veegt de bovenlaag er zo af!!
Pagina: 1