Ik heb vanmorgen een nieuwe pc in elkaar gezet met deze specificaties:
Moederbord: MSI P965 Neo-F
Processor: Core 2 Duo E6700 (2,66Ghz)
Geheugen: MDT DIMM 2 GB (DDR2 - 667)
Grafische kaart: GeForce 7900GTX
Als ik deze pc nu aanzet krijg ik met geen mogelijkheid beeld. Mijn monitor geeft gewoon een "no signal" bericht. Ook hoor ik geen piepjes. Alle fans gaan gewoon draaien. Dit heb ik allemaal geprobeerd:
• Alles opnieuw in elkaar gezet, processor opnieuw erop, geheugen opnieuw in verschillende sleuven.
• CMOS gecleared.
• Opgestart met alleen processor, videokaart en geheugen.
• Andere DVI -> VGA convertor geprobeerd.
• Andere monitor geprobeerd.
Het is niet de eerste pc die ik in elkaar zet, maar erg veel verstand heb ik er ook niet van.
Ik heb geen pci -videokaarten liggen dus ik kan ook niet testen of het aan m'n videokaart ligt. Het enige waar ik nu aan denk is een DOA van het moederbord, de cpu of videokaart.
Iemand enig idee waar dit misschien aan zou kunnen liggen?
Bij voorbaat dank.
Edit: Misschien ook relevant:
De voeding zit aangesloten op het moederbord doormiddel van een 20 pins én een 4 pins stekker. Op het moederbord zit een 24 pins aansluiting. In heb boekje staat dat dit gewoon kan.
Moederbord: MSI P965 Neo-F
Processor: Core 2 Duo E6700 (2,66Ghz)
Geheugen: MDT DIMM 2 GB (DDR2 - 667)
Grafische kaart: GeForce 7900GTX
Als ik deze pc nu aanzet krijg ik met geen mogelijkheid beeld. Mijn monitor geeft gewoon een "no signal" bericht. Ook hoor ik geen piepjes. Alle fans gaan gewoon draaien. Dit heb ik allemaal geprobeerd:
• Alles opnieuw in elkaar gezet, processor opnieuw erop, geheugen opnieuw in verschillende sleuven.
• CMOS gecleared.
• Opgestart met alleen processor, videokaart en geheugen.
• Andere DVI -> VGA convertor geprobeerd.
• Andere monitor geprobeerd.
Het is niet de eerste pc die ik in elkaar zet, maar erg veel verstand heb ik er ook niet van.
Ik heb geen pci -videokaarten liggen dus ik kan ook niet testen of het aan m'n videokaart ligt. Het enige waar ik nu aan denk is een DOA van het moederbord, de cpu of videokaart.
Iemand enig idee waar dit misschien aan zou kunnen liggen?
Bij voorbaat dank.
Edit: Misschien ook relevant:
De voeding zit aangesloten op het moederbord doormiddel van een 20 pins én een 4 pins stekker. Op het moederbord zit een 24 pins aansluiting. In heb boekje staat dat dit gewoon kan.
[ Voor 9% gewijzigd door babbaloerie op 07-09-2006 13:55 ]