Toon posts:

[SQL] CLOB vullen met form value

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al sinds gisterenavond aan het zoeken en testen, maar kom er niet helemaal uit...
Het volgende speelt zich af in mjn webapplicatie;

Ik heb een textbox, welke gevuld wordt met allerhande data (wysiwyg). Na een submit moet deze is een CLOB gejast worden in de Oracle 9i DB. Echter, hij blijft foutmeldingen geven!?
Wie weet er een sjieke manier om dit op te lossen zonder naar SP's te moeten grijpen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geen idee wat een CLOB is...maar wat voor foutmeldingen krijg je dan :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
The_Eagle schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:46:
Geen idee wat een CLOB is...maar wat voor foutmeldingen krijg je dan :?
http://en.wikipedia.org/wiki/Clob ;)

@TS: Zonder foutmelding kunnen we niet veel en met "hij doet het niet" heb ik ook niet genoeg. Verder vermeld je veel te weinig; zo mis ik je programmeertaal, waarom je geen SP's wilt gebruiken, snippet(s) relevante code, wat je geprobeerd hebt enzovoorts. Kortom, je startpost is veel en veel te karig.

Ik adviseer je dan ook even te kijken naar Programming Beleid Quickstart en het nog eens te proberen op de juiste wijze ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 07-09-2006 13:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.