Toon posts:

[CMS] Beste CMS voor ALLE soorten websites

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een CMS-systeem waarmee ik websites kan maken voor alle soorten klanten.
Zo wil ik met dit CMS een simpele site voor 'mijn buurman' kunnen, maar ook websites voor hele grote klanten. Ik heb begrepen dat Typo3 erg geschikt is voor het maken van grote websites. Maar Typo3 is tevens erg moeilijk te leren en gebruiksonvriendelijk.

Nu is mijn vraag: Is er ook een ander CMS met vergelijkbare mogelijkheden als Typo3, maar wel een stuk makkelijker te leren en gebruiksvriendelijker om mee om te gaan?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kortom, je hebt even naartypo3 gekeken en je vond het te lastig dus je opent maar even een topic. Het lijkt me handig wanneer je toch zelf iets meer CMS-en bekijkt.

Sowieso is hetgeen je vraagt een utopie. Over het algemeen is flexibiliteit omgekeert evenredig met gebruikersvriendelijkheid en leercurve. Mocht je daadwerkelijk eens iets meer CMS-en hebben onderzocht en bij elk wat opgeschreven over waarom je het lastig vond en waarom je deze nog neit goed vindt kun je eventueel een nieuw topic openen. Deze startpost is in ieder geval compleet ontoereikend.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.