Toon posts:

TFT, TVBOX, Home Cinema Set, PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus alle genoemde apparaten van de titel van dit topic goed met elkaar verbonden hebben:

Ik heb dus een breedbeeld tft, die ik wil gebruiken om tv te kijken (VGA) en om te computeren (DVI)
Daarom wil ik een tvbox9 aanschaffen, het geluid van de TVBOX en het geluid van de PC wil ik op mijn home cinemaset aansluiten. Daar komt dan gelijk mijn eerste vraag:

Is het daarvoor belangrijk (ivm 5.1 geluid) om een optische ingang te hebben op de home cinema set? (of kan het gewoon met een L/R rood/wit ingang)

Het geluid van de pc zou ik dus in de 5.1 configuratie willen doorsturen via mijn tvbox naar de home cinema set, dat kan niet in een keer lijkt me omdat dan de uitgangen van de home cinema set vol zitten, daarnaast zal ik nooit TEGELIJK gebruik maken van EN mijn tvbox en mijn PC, simpelweg omdat die van dezelfde monitor gebruiken maken. Dus mijn volgende vraag:

Behoud ik mijn 5.1 configuratie als ik via mijn pc films bekijk en die via de tvbox naar mijn hcs stuur?

Ik weet het het is een gecompliceerd verhaal maar dit is denk ik wel de beste opstelling
Ik heb al gekeken op sites van tvbox: en die ondersteunt dus breedbeeld, en heeft audio INGANGEN (voor de pc)

Graag verneem ik van jullie ( die 2 vragen zijn er belangrijk)