ASP.Net / Anthem.Net : Trigger Anthem callback from JS?

Pagina: 1
Acties:

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Beste mensen, korte vraag, moeilijk te vinden antwoord (utfs nvt):

Hoe trigger ik een anthem callback vanuit JavaScript?

Belangrijk is dus dat ik geen postback wil doen, maar wel een Anthem callback. Is hier een functie voor, net zoals je __doPostBack() voor standaard postbacks hebt?

Dank u.

[edit]
Ik ben er inmiddels achter dat er een functie is die zich Anthem_CallBack noemt. Helaas kan ik er echter weinig documentatie over vinden :|

[ Voor 20% gewijzigd door Lethalis op 07-09-2006 10:49 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

Begrijp je vraag niet helemaal.

Wil je vanuit javascript een control zijn callback laten uitvoeren? Waarschijnlijk door de event te triggeren vanuit javascipt, die de callback doet (bijv. SelectedIndexChanged).

En er is ook een forum beschikbaar voor Anthem, dus het lijkt mij beter om je vraag daar te stellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 13:02 ]

• Lethalis
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:02:
Begrijp je vraag niet helemaal.

Wil je vanuit javascript een control zijn callback laten uitvoeren? Waarschijnlijk door de event te triggeren vanuit javascipt, die de callback doet (bijv. SelectedIndexChanged).

En er is ook een forum beschikbaar voor Anthem, dus het lijkt mij beter om je vraag daar te stellen.
Dat forum heb ik ook al bekeken, kon er niet veel op vinden (mss later nog posten daar, ik dacht ik probeer GoT eerst).

Vanuit javascript zet ik de value, waardoor het event getriggerd zou moeten worden, maar het gebeurt niet. Is er nog meer dat ik kan doen om de SelectedIndexChanged event te triggeren? Je ziet op het form wel duidelijk de waarde veranderen, alleen de callback werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Lethalis op 07-09-2006 13:11 ]

• Lethalis
  • Niet online
http://www.thescripts.com/forum/thread145254.html

Daarmee heb ik het nu opgelost O-)