Toon posts:

VPN help!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn naam is BARP mocht je geintreseerd zijn waar dit voor staat hoor ik het wel.

Ik heb hulp nodig ik wil het volgende opzetten.

ADSL Wirless router met VPN mogelijheid budget +/- 150/180 euro

ik wil dit koppelen aan een Terrastation zodat ik met mijn laptop overal secure kan inloggen.

ik heb nog niets gekocht en heb hulp nodig om dit goed op te zetten wat is verstandig om aan te schaffen en wat is de beste weg om dit op te zetten??

wie help mij

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

De Linksys AG241 en de WAP54G als AccessPoint.

Alles in 1 oplossingen weet ik zo niet, misschien een LevelOne ding dat dat kan.
Je mag ook zelf zoeken ;)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-04 20:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi BARP, welkom.
Graag verwijs ik je even naar de FAQ van ons forum : Algemene gedragsregels (Netiquette)
Dit topic voldoet niet echt aan de regels voor een topic zoals we die hier graag zien.
In de priceatch vind je genoeg producten om je zoektoch te beginnen.
Verder kun je eens de sites van de diverse fabrikanten afgaan om de specs te bekijken.

Het is niet de bedoeling dat je hier 'even neerdumpt' wat je precies wilt hebben, en daar een pasklaar product voor krijgt aangereikt - daar hebben ze winkels en verkopers voor uitgevonden ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.