'Vervoer' geen openbaar forum

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Vanochtend zat ik op school even op GoT te kijken, en aangezien ik toen niet ingelogd was viel het me op dat in General Chat alleen WL en WI forums die te zien zijn wanneer je niet ingelogd bent. Het lijkt me dus dat je net zoals bij SG eerst minimaal 50 posts moet hebben en 1 maand geregistreerd moet zijn voordat je erin kan.

Alleen was ik wel benieuwd naar de gedachte hierachter. Waarom is WI al van begin af aan beschikbaar voor een nieuwe gebruiker en Vervoer niet? Beide forums hebben vrij weinig met computers te maken (je zou natuurlijk als argument kunnen noemen dat genoeg mensen hun brood verdienen doormiddel van computers, maar in het vervoer komt techniek ook steeds meer ter sprake), dus waarom toch dat verschil? :)

The devil is in the details.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

VV volgt uit SG en de onderwerpen daar zijn niet core business. Wat dat betreft dan ook logisch dat het onder dezelfde toegangseisen zit als SG/NSTM.

Wat WI betreft ligt dat wat anders, dat ligt meer richting datgene waarvoor je wél specifiek op T.net terecht kunt. Kijk naar jobs.tweakers.net bijvoorbeeld op de frontpage, dan is het niet gek om WI publiek te maken zodat je mensen zichtbaar de mogelijkheid geeft over werk, en vacatures te praten :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Dat VV uit SG volgt had ik wel een beetje door, maar ik had de link niet gelegd tussen WI en jobs.tweakers.net :P Maar dat is dan wel enigszins logisch :)

The devil is in the details.