Toon posts:

2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen vraagje he,

Ik heb sinds vandaag 2 beeldschermen een bilinea en een fujitsuaangesloten op mn geforce 6800gt. Nu is het ene beeldscherm op mn analoge uitgang goed qua kleuren en contrast, echter is mn andere beeldscherm heel vaag qua kleuren heel slecht contrast ook als ik het omswitch en mn andere monitor aansluitt op mn digitale aansluiting.
Kan dit aan het verloopstukje liggen?

Mvg Mark

Mochten jullie ook nog specifieke mobo gegevens nodig hebben dan zie ik het wel

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
als het een crt en lcd scherm betreft: ik heb zelf ondervonden dat er tussen die 2 schermen veel kleur verschil kan zitten

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je al met het OSD gespeeld? (die knopjes op je monitor)

Verder, wat voorn kabels gebruik je en hoe lang zijn ze?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je niet 2 gelijke monitoren hebt zul je altijd kleurverschillen houden, daar ontkom je helaas niet aan.
Verder is het zo dat de beeldkwaliteit tussen analoog en digitaal nog wel eens wil verschillen (zeker als je een crt en tft naast elkaar gebruikt).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Jij klaagt over slecht contrast, maar aangezien wij geen glazen bol hebben zien wij het met zo'n omschrijving ook totaal nie helder :o

Je meldt niet exact wat voor schermen het zijn (en bent zo slordig om de gegevens die je geeft onjuist te spellen), ik haal er niet uit of je op HD15 of DVI aansluit (al dan niet via verloop) en bovenal schrijf je werkelijk niets over wat je zelf gedaan hebt om de twee schermen beter in te stellen of om eea uit te sluiten (gewoon uitgangen omwisselen als je DVI-I -> HD15 verloop verdenkt). Begin dus eens zelf op zoek te gaan. Om hulp vragen als je er niet uitkomt mag, maar toon dan aan wat je exact zelf gedaan hebt, wat je gezocht hebt en geef boven alles een duidelijke beschrijving van situatie :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.