[V&A]Feedback mogelijk op vervallen advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Ongeveer een maand geleden heb ik een advertentie geplaatst van een Belkin Switch/4p SOHO KVM USB + PS2 (met 3 kabelsetjes). Echter werd hier niet op gereageerd dus heb ik deze laten vervallen en kort daarna had ik een nieuwe advertentie geplaatst van dezelfde KVM met een lagere prijs. Deze heb ik vorige week verkocht

Kort hierna heb ik nogmaals een advertentie van een KVM geplaatst aangezien ik er nog een had liggen met als enige afwijking van de andere advertentie dat kabels korter zijn. Tevens verkocht.

Totaal dus 3 advertenties met dezelfde titel waarvan 2 verkocht en 1 vervallen.

De titels zijn dus allemaal hetzelfde dus daarop kan je ze niet onderscheiden maar ik snap niet hoe iemand een feedback kan geven op een vervallen advertentie. Blijven deze er gewoon tussen staan? Dit is namelijk gebeurt (zie onderste feedback over KVM). Zou link veranderd kunnen worden naar http://tweakers.net/aanbod/advertentie/45592 Dat is namelijk wel de correcte.

Nou lijkt het mij dat het feedback systeem van V&A niet helemaal goed werkt. Naast het feedback kunnen geven op vervallen advertenties is het uitelkaar houden van advertenties met dezelfde naam (voor feedback geven) onmogelijk naar mijn weten.

Kortom wordt er aan verbetering gewerkt? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 06-09-2006 22:39 . Reden: verzoek toegevoegd ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Dit is precies waar ik ook benieuwd naar ben.

Zeker als je veel advertenties in je geschiedenis hebt, is het niet makkelijk om de juiste advertentie eruit te kiezen, wanneer je iemand wilt beoordelen.

Misschien is het makkelijker om iets anders dan een dropdownmenu te gebruiken ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Zoals ik gemeldt had in mijn SP, heb ik twee KVM's verkocht (vrijwel hetzelfde, zie SP). Vandaag heeft de tweede koper ook feedback gegeven. Echter op dezelfde KVM als de eerste koper. Dus weer op die vervallen KVM.

Dus nu hebben twee verschillende kopers op 1 advertentie feedback gegeven die ook nog eens vervallen is. Vreemd, toch? :?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de advertenties op naam worden weergegeven, en dat dat soms verwarring oplevert, is bekend en geregistreerd.

Het beoordelen van vervallen advertenties lijkt me verder geen heel groot probleem? Het gebeurt wel dat mensen de advertentie op vervallen zetten terwijl het verkocht is. Daarnaast zou het de mogelijkheid geven te voorkomen dat mensen beoordelingen plaatsen als ze minder goede bedoelingen hebben.