[BF2] 1.4 patch, serverlijst rood, melding 'te lage versie'

Pagina: 1
Acties:

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:09

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Hoi allemaal,

Net patch 1.3 -> 1.4 geinstalled, start ik bf2 op: serverlist volledig rood, klik connect: m'n versie is te laag.

Dus maar full 1.4 geprobeerd: needs 1.3 ofzo.

(het viel me wel op dat 1.4 install erg snel ging, te snel dus)

BF2 volledig verwijderd, nieuwe install, 1.4 full erover gegooid, duurde goed lang, alles uitpakken enz, leek veelbelovend. Spel gestart, weer zelfde probleem, allemaal rode servers en als ik connect geeft'ie aan dat ik een te lage versie heb....

Zelf zegt bf2 dat'ie versie nr 1.1.2940-772.0 heeft.

Iemand een oplossing?

// edit all ;-)

Probleem opgelost, ja zal het niet geloven maar ik gebruikte steeds m'n oude eingengemaakte shortcut (nam aan dat die gewoon bleef staan) maar windhoos heb die toch stiekem aangepast toen ik de bf2 install map renamed heb. Ik zag al wel iets gebeuren (achteraf duh) maargoed, heb er verder niet bij stil gestaan. Errug dom maarja, ben blij dat ik weer verder kan!

[ Voor 40% gewijzigd door ocdaan op 07-09-2006 00:28 ]

Verwijderd

Lotgenoot!!

Ik zit met hetzelfde, had eerst de 1.4 beta patch, hierna de 1.4 final eroverheen maar zonder success. Bleef hetzelfde nummer houden als jij en m'n gewiste bik-movies werden ook niet teruggezet. Vermoed dat er bij de upgrade van 1.4 beta -> 1.4 final geen bestanden zijn vervangen.

Ben nu aan herinstalleren, laat je wel weten of't gelukt is. Heb jij wel de goede 1.4 (final) patch?

Verwijderd

affirmative:

Na het opnieuw installeren van BF2 + de (final) 1.4 patch is het versienr. 1.1.2963-795.0

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
onnodig -1

[ Voor 94% gewijzigd door Ewald ! op 08-09-2006 19:19 ]